Trötta?
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Trötta?

    Hur känner ni er? Ni är ju alla minst en vecka längre fram än vad jag är men jag har redan börjat bli ordentligt trött! Fler? Än så länge kommer det bara i perioder och det har inte slagit ut mig ordentligt men tillräckligt för att förkorta mitt tålamod och klart tillräckligt för att få mig att hellre stanna i soffan än att ta tag i dammsugningen.
    ♥ Nils -08 ♥ Ture -10 ♥ Petter -11 ♥
  2. 1
    Trötta? Hur känner ni er? Ni är ju alla minst en vecka längre fram än vad jag är men jag har redan börjat bli ordentligt trött! Fler? Än så länge kommer det bara i perioder och det har inte slagit ut mig ordentligt men tillräckligt för att förkorta mitt tålamod och klart tillräckligt för att få mig att hellre stanna i soffan än att ta tag i dammsugningen.
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Jag är helt slut! Nästan så jag känner mig sjuk, men jag har ingen feber så det beror nog "bara" på graviditeten. Hoppas det blir bättre snart!
  4. 2
    Jag är helt slut! Nästan så jag känner mig sjuk, men jag har ingen feber så det beror nog "bara" på graviditeten. Hoppas det blir bättre snart!
  5. Medlem sedan
    Jul 2013
    #3
    Jag är trött på morgonen när jag ska gå upp, men under dagen funkar det helt ok. Jag skulle dock vilja ha lite tydligare graviditetssymtom Gräset är alltid grönare på andra sidan...
  6. 3
    Jag är trött på morgonen när jag ska gå upp, men under dagen funkar det helt ok. Jag skulle dock vilja ha lite tydligare graviditetssymtom Gräset är alltid grönare på andra sidan...
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Huu, ja då är du tröttare än mig iaf. Visst är du redan i v 7?
  8. 4
    Huu, ja då är du tröttare än mig iaf. Visst är du redan i v 7?
  9. Medlem sedan
    Jul 2013
    #5
    Jag är i v8.
  10. 5
    Jag är i v8.
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Oj, ja det är ju ännu längre! Så skönt att veckorna rullar på. Hur brukar du må vid den här tiden? Brukar du må döilla snart eller tror du att du klarar dig?
  12. 6
    Oj, ja det är ju ännu längre! Så skönt att veckorna rullar på. Hur brukar du må vid den här tiden? Brukar du må döilla snart eller tror du att du klarar dig?
  13. Medlem sedan
    May 2011
    #7
    Jag är i vecka 6 och är mest trött hela tiden förutom när jag väl ska lägga mig på kvällen :/
  14. 7
    Jag är i vecka 6 och är mest trött hela tiden förutom när jag väl ska lägga mig på kvällen :/
  15. Medlem sedan
    Jul 2013
    #8
    Förut har jag mått ganska bra hela tiden, den här gången mådde jag illa de första veckorna men det har nästan gått över nu, hoppas slippa det nu! Men man är ju äldre den här gången, det var 7 år sen sist
  16. 8
    Förut har jag mått ganska bra hela tiden, den här gången mådde jag illa de första veckorna men det har nästan gått över nu, hoppas slippa det nu! Men man är ju äldre den här gången, det var 7 år sen sist
  17. Medlem sedan
    Jan 2011
    #9
    Trött, trött, trött.....hela tiden
  18. 9
    Trött, trött, trött.....hela tiden
  19. Medlem sedan
    Jul 2007
    #10
    Hihi! Det är väl typiskt! Jag är visserligen som mest trött på kvällen men känner mig lite sorgsen för det istället eftersom jag fått kapa en timme av min och mannens mysiga kvällstid. Slocknar som på kommando kl 21!
  20. 10
    Hihi! Det är väl typiskt! Jag är visserligen som mest trött på kvällen men känner mig lite sorgsen för det istället eftersom jag fått kapa en timme av min och mannens mysiga kvällstid. Slocknar som på kommando kl 21!
  21. Medlem sedan
    Jul 2007
    #11
    Då håller vi tummarna för att det är över och inte kommer tillbaka nu då.
  22. 11
    Då håller vi tummarna för att det är över och inte kommer tillbaka nu då.
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Haha, ja det är väl precis så!
  24. 12
    Haha, ja det är väl precis så!
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Hur var det i början när du väntade tvillingarna? Blir alla känningar liksom värre när man väntar två? Bara nyfiken alltså.
  26. 13
    Hur var det i början när du väntade tvillingarna? Blir alla känningar liksom värre när man väntar två? Bara nyfiken alltså.
  27. Medlem sedan
    Jan 2011
    #14
    Helt otroligt så kände jag ingenting i princip fram tills vecka 13-14 då kunde jag inte äta lagad mat på 2 veckor men sen gick det över och jag mådde super igen. Väldigt konstigt med tanke på att hormonnivåerna är högre. Känner mycket mer denna gången -trötthet, mensvärk, spänningar i bröst m.m. Men jag är ju också 11 år äldre
  28. 14
    Helt otroligt så kände jag ingenting i princip fram tills vecka 13-14 då kunde jag inte äta lagad mat på 2 veckor men sen gick det över och jag mådde super igen. Väldigt konstigt med tanke på att hormonnivåerna är högre. Känner mycket mer denna gången -trötthet, mensvärk, spänningar i bröst m.m. Men jag är ju också 11 år äldre
  29. Medlem sedan
    Aug 2013
    #15
    I fredags kände jag av tröttheten. Var riktigt sömnig på jobbet. Men sen under helgen kändes det bättre även om jag nog sov mer än vad jag brukar. Sambon tycker det är det är roligt att jag har sådana markanta förändringar mot förut.

    Igår gick det bra men igår kom jag i säng lite sent. Visserligen inte senare än vad som egentligen är normalt för mig men oj vad det känns idag. Gick till och med och la mig igen efter morgonduschen och sov en halvtimme till.
  30. 15
    I fredags kände jag av tröttheten. Var riktigt sömnig på jobbet. Men sen under helgen kändes det bättre även om jag nog sov mer än vad jag brukar. Sambon tycker det är det är roligt att jag har sådana markanta förändringar mot förut.

    Igår gick det bra men igår kom jag i säng lite sent. Visserligen inte senare än vad som egentligen är normalt för mig men oj vad det känns idag. Gick till och med och la mig igen efter morgonduschen och sov en halvtimme till.
  31. t7t9m12?14
    #16
    mår ungefär som om jag var bakis, TRÖTT, vagt illamående, halsbränna och noll tålamod vilket resten av familjen tyvärr får känna av
  32. 16
    mår ungefär som om jag var bakis, TRÖTT, vagt illamående, halsbränna och noll tålamod vilket resten av familjen tyvärr får känna av
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar