Ut ur garderoben efter positivt RUL :)
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Ut ur garderoben efter positivt RUL :)

    Ja nu kommer jag ut ur garderoben då! Har skrivit under anonym tidigare men var på RUL idag och allt såg bra ut hitills BF kvarstår sedan tidigt ul så 11 januari är det fullgånget som hon sa men sen sa hon ju att hon inte visste när jag skulle föda Jag svarade då att jag gick över 2 veckor förra gången så är beredd på att gå över mycket denna gång med :P Kort om mig: 25-årig förskollärare som är gift sen 2 år tillbaka (bröllopsdag igår) med en son på nästan 14 månader och 2:an påväg nu då!
    Herrens fruktan är vishetens begynnelse
  2. 1
    Ut ur garderoben efter positivt RUL :) Ja nu kommer jag ut ur garderoben då! Har skrivit under anonym tidigare men var på RUL idag och allt såg bra ut hitills BF kvarstår sedan tidigt ul så 11 januari är det fullgånget som hon sa men sen sa hon ju att hon inte visste när jag skulle föda Jag svarade då att jag gick över 2 veckor förra gången så är beredd på att gå över mycket denna gång med :P Kort om mig: 25-årig förskollärare som är gift sen 2 år tillbaka (bröllopsdag igår) med en son på nästan 14 månader och 2:an påväg nu då!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Hej och två stora grattis till dig/ er 😊❤
  4. 2
    Hej och två stora grattis till dig/ er 😊❤
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Härligt! Och tätt mellan de små - de får säkert jättemysigt med varandra!
  6. 3
    Härligt! Och tätt mellan de små - de får säkert jättemysigt med varandra!
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Tack
  8. 4
    Tack
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Ja vi hoppas att de ska ha stor glädje av varandra!
  10. 5
    Ja vi hoppas att de ska ha stor glädje av varandra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar