Jag mår inte illa?
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Jag mår inte illa?

    Är det bra eller dåligt..... Det är ju väldigt skönt att slippa men kanske nåt är fel? :O :O *orolig*
  2. 1
    Jag mår inte illa? Är det bra eller dåligt..... Det är ju väldigt skönt att slippa men kanske nåt är fel? :O :O *orolig*
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    (7+2 idag förresten)
  4. 2
    (7+2 idag förresten)
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    nej 6+2 är det ju... svårt med siffrorna!
  6. 3
    nej 6+2 är det ju... svårt med siffrorna!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Jag mådde inte illa förrän vecka 13-14 när jag var gravid med tvillingar så det behöver inte alls betyda något. Denna gången (när det förhoppningsvis bara är en) mår jag illa lite hela tiden. Känner du andra graviditetssympom?
  8. 4
    Jag mådde inte illa förrän vecka 13-14 när jag var gravid med tvillingar så det behöver inte alls betyda något. Denna gången (när det förhoppningsvis bara är en) mår jag illa lite hela tiden. Känner du andra graviditetssympom?
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Haha oj *symptom
  10. 5
    Haha oj *symptom
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Åh det känns betryggande!
    Jag kissar mycket, är hungrig mycket och har fått massa småfinnar! Så ja... hoppas inte det är någon fara då
  12. 6
    Åh det känns betryggande!
    Jag kissar mycket, är hungrig mycket och har fått massa småfinnar! Så ja... hoppas inte det är någon fara då
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Det är långt ifrån alla som mår illa. Jag har haft lite olika men första graviditeten var jag väldigt förskonad från illamående. Kände av liite mellan vecka 7-10 men oftast bara vid starka dofter. Så du behöver nog inte oroa dig det allra minsta.
  14. 7
    Det är långt ifrån alla som mår illa. Jag har haft lite olika men första graviditeten var jag väldigt förskonad från illamående. Kände av liite mellan vecka 7-10 men oftast bara vid starka dofter. Så du behöver nog inte oroa dig det allra minsta.
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    Mår inte heller illa! Det gjorde jag såhär dags med mina killar. .. Känns konstigt nästan att inte göra det ;-)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  16. 8
    Mår inte heller illa! Det gjorde jag såhär dags med mina killar. .. Känns konstigt nästan att inte göra det ;-)
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Jag mår inte heller illa. Har en massa andra symptom som känns mer behagliga, så är ganska nöjd.
  18. 9
    Jag mår inte heller illa. Har en massa andra symptom som känns mer behagliga, så är ganska nöjd.
  19. Medlem sedan
    Feb 2008
    #10
    På besök från annan grupp. Självklart är det individuellt men jag har inte mått illa alls varken denna eller förra grav. och har en son och en bebis som såg ut att må bra här om dagen på RUL så behöver inte vara något fel! Lycka till!
  20. 10
    På besök från annan grupp. Självklart är det individuellt men jag har inte mått illa alls varken denna eller förra grav. och har en son och en bebis som såg ut att må bra här om dagen på RUL så behöver inte vara något fel! Lycka till!
  21. Medlem sedan
    May 2011
    #11
    Kan inte minnas att jag mådde så illa i min första graviditet.
    Har känt av lite illamående förra veckan och blir väldigt lätt åksjuk.
    Idag var illamåendet väldigt påtagligt och det blev ett besök hos Ulrik.

    Ni andra som mår dåligt, hur gör ni med jobb och så?
  22. 11
    Kan inte minnas att jag mådde så illa i min första graviditet.
    Har känt av lite illamående förra veckan och blir väldigt lätt åksjuk.
    Idag var illamåendet väldigt påtagligt och det blev ett besök hos Ulrik.

    Ni andra som mår dåligt, hur gör ni med jobb och så?
  23. Medlem sedan
    Jan 2011
    #12
    Mitt illamående blir bara värre och värre tycker jag. Inatt ska jag göra mitt sista nattpass sen har jag 5 pass kvar i uteverksamhet sedan får jag en inre tjänst resten av graviditeten. Mådde fruktansvärt dåligt inatt och satt i bil säkert både åksjuk och illamående pga grav - inget kul! Känns som det blir ännu värre nattetid. Jag kan vakna mitt i natten och må så illa men tvingar mig att somna om så går det över... Hoppas hoppas att det snart går över!
  24. 12
    Mitt illamående blir bara värre och värre tycker jag. Inatt ska jag göra mitt sista nattpass sen har jag 5 pass kvar i uteverksamhet sedan får jag en inre tjänst resten av graviditeten. Mådde fruktansvärt dåligt inatt och satt i bil säkert både åksjuk och illamående pga grav - inget kul! Känns som det blir ännu värre nattetid. Jag kan vakna mitt i natten och må så illa men tvingar mig att somna om så går det över... Hoppas hoppas att det snart går över!
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Har börjat må lite mer illa nu! Men inte kräkts än Det kommer och går. Har ett akupressuarmband som jag tycker hjälper! Ett snyggt dessutom
  26. 13
    Har börjat må lite mer illa nu! Men inte kräkts än Det kommer och går. Har ett akupressuarmband som jag tycker hjälper! Ett snyggt dessutom
  27. Medlem sedan
    Jan 2011
    #14
    Kanske man ska testa? Var har du köpt det?
  28. 14
    Kanske man ska testa? Var har du köpt det?
  29. Medlem sedan
    Aug 2013
    #15
    Köpte mitt på www.decomeddesign.se, annars finns ju sea-band men de tycker jag ser ut som svettband...
  30. 15
    Köpte mitt på www.decomeddesign.se, annars finns ju sea-band men de tycker jag ser ut som svettband...
  31. Medlem sedan
    Jan 2011
    #16
    Mådde så jäkla illa så jag åkte ner på apoteket och köpte "svettbanden" , klarade inte av att vänta längre! Huvudsaken de hjälper sen kan man ju investera i snygga om det funkar!
  32. 16
    Mådde så jäkla illa så jag åkte ner på apoteket och köpte "svettbanden" , klarade inte av att vänta längre! Huvudsaken de hjälper sen kan man ju investera i snygga om det funkar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar