Fixerad/ruckbar.
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Fixerad/ruckbar.

    Hej alla =)
    Hoppas ni mår bra efter denna varma och svettiga sommar.
    Nu är det verkligen inte länge kvar innan vi blir första grupp på ankomstlistan =)

    En liten fråga bara.
    Jag går in i vecka 38 nu på måndag (bf 9/9) och bebisen ligger enligt min bm med huvudet ner och är fixerad. Iallafall sa hon det för 3 veckor sedan. Men när jag var där förra veckan så fick jag träffa en annan bm, för min var på semester, och hon den nya sa att bebisens huvud var ruckbart.

    Så till frågan, vet ni om huvudet kan "hoppa ur" fixeringen? Blev så förvirrad nämligen. Och för en stund sen kändes det som att huvudet tryckte åt vänster medan rumpan tryckte åt höger, magen blev helt avlång åt sidorna.
    Ska till bm på onsdag igen men skulle vara tacksam för svar om någon varit med om detta?

    Kramar till er alla starka kvinnor som snart snart snart ska få belöningen
  2. 1
    Fixerad/ruckbar. Hej alla =)
    Hoppas ni mår bra efter denna varma och svettiga sommar.
    Nu är det verkligen inte länge kvar innan vi blir första grupp på ankomstlistan =)

    En liten fråga bara.
    Jag går in i vecka 38 nu på måndag (bf 9/9) och bebisen ligger enligt min bm med huvudet ner och är fixerad. Iallafall sa hon det för 3 veckor sedan. Men när jag var där förra veckan så fick jag träffa en annan bm, för min var på semester, och hon den nya sa att bebisens huvud var ruckbart.

    Så till frågan, vet ni om huvudet kan "hoppa ur" fixeringen? Blev så förvirrad nämligen. Och för en stund sen kändes det som att huvudet tryckte åt vänster medan rumpan tryckte åt höger, magen blev helt avlång åt sidorna.
    Ska till bm på onsdag igen men skulle vara tacksam för svar om någon varit med om detta?

    Kramar till er alla starka kvinnor som snart snart snart ska få belöningen
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Så hade jag det med doter, hon var fixerad ena gången och ruckbar nästa.
    Denna gång har de oxå velat lite om den varit fixerad elelr ruckbar några gånger, så det beror nog lite vem som känner och va de tycker samt om barnet rör sig massa kan det nog glida lite upp å ner..
  4. 2
    Så hade jag det med doter, hon var fixerad ena gången och ruckbar nästa.
    Denna gång har de oxå velat lite om den varit fixerad elelr ruckbar några gånger, så det beror nog lite vem som känner och va de tycker samt om barnet rör sig massa kan det nog glida lite upp å ner..
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Jag har också haft olika resultat beroende på vilken bm som känt efter.
  6. 3
    Jag har också haft olika resultat beroende på vilken bm som känt efter.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar