Att inte vilja leva
Känsliga snack
  1. Anonym
    #1

    Att inte vilja leva

    Jag gjorde en abort för ett par v sen då pappan inte vill ha barn än. Det var ett jobbigt beslut men det kändes ändå skönt efteråt. Nu har det plötsligt börjat skölja över mig känslor då och då att jag skulle vilja dö från allt. Förstår inte varför det känns så. Har två barn sen tidigare som jag älskar och ändå kan jag känna tt jag vill slippa det här livet. Att inget är kul och att jag inte har någon funktion i den här världen. Vad ska jag göra? Vissa dagar är jag ju glad!
  2. 1
    Att inte vilja leva Jag gjorde en abort för ett par v sen då pappan inte vill ha barn än. Det var ett jobbigt beslut men det kändes ändå skönt efteråt. Nu har det plötsligt börjat skölja över mig känslor då och då att jag skulle vilja dö från allt. Förstår inte varför det känns så. Har två barn sen tidigare som jag älskar och ändå kan jag känna tt jag vill slippa det här livet. Att inget är kul och att jag inte har någon funktion i den här världen. Vad ska jag göra? Vissa dagar är jag ju glad!
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Hej, ledsen att du känner som du gör. Jag förstår att det kan komma jobbiga känslor när man har gjort något emot sin vilja.

    Har du sökt hjälp hos en kurator?
    * Redax på Allt för föräldrar *
  4. 2
    Hej, ledsen att du känner som du gör. Jag förstår att det kan komma jobbiga känslor när man har gjort något emot sin vilja.

    Har du sökt hjälp hos en kurator?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar