Min bebis har fastnat 😳
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Min bebis har fastnat 😳

    Är nu över halvtidsstrecket...
    känner av sparkar o något som känns som kittlingar 😊, men ingenting ( mer än två ggr) känns på utsidan...
    ända sedan ul i v 17 har bebisen stått rakt upp...
    den har huvudet vid naveln o fötterna ner i bäckenet....
    vissa sparkar känns nästan onda 😁
    nä nu får krabaten ta o vända sig lite så de andra får en chans att känna...
    ok, det är inte så sent än, men det är ju roooooligt 😃😊❤
    Alexandra 20081211 o Josephine 20100613
    Våra små O-djur - http://smaodjur.blogspot.com/

    FB; Kristina Kicki Karlsen
  2. 1
    Min bebis har fastnat 😳 Är nu över halvtidsstrecket...
    känner av sparkar o något som känns som kittlingar 😊, men ingenting ( mer än två ggr) känns på utsidan...
    ända sedan ul i v 17 har bebisen stått rakt upp...
    den har huvudet vid naveln o fötterna ner i bäckenet....
    vissa sparkar känns nästan onda 😁
    nä nu får krabaten ta o vända sig lite så de andra får en chans att känna...
    ok, det är inte så sent än, men det är ju roooooligt 😃😊❤
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Haha ja den har ju en tendens att vilja ligga på ett speciellt sätt. Känner inte jätteofta utanpå magen heller men maken lyckades känns förra veckan och det är ju sååå mysigt Men känner mest rörelser långt långt ner i magen men vet inte riktigt om det är armar som viftar eller om det är fötter som sparkar :P
  4. 2
    Haha ja den har ju en tendens att vilja ligga på ett speciellt sätt. Känner inte jätteofta utanpå magen heller men maken lyckades känns förra veckan och det är ju sååå mysigt Men känner mest rörelser långt långt ner i magen men vet inte riktigt om det är armar som viftar eller om det är fötter som sparkar :P
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar