Spökvecka?
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Spökvecka?

    Hej! Jag funderar på om jag kan ha kommit in i en spökvecka.. Har läst att de kan komma såhär tidigt, även om lite senare kanske är vanligare. Mina bröst ömmar mycket mindre, vissa stunder under dagen inte alls. Jag kissar inte varje natt heller. Min hy börjar nog också bli lite bättre. Någon som känner igen sig, kanske från en tidigare graviditet?Jag är i början av vecka 11.
  2. 1
    Spökvecka? Hej! Jag funderar på om jag kan ha kommit in i en spökvecka.. Har läst att de kan komma såhär tidigt, även om lite senare kanske är vanligare. Mina bröst ömmar mycket mindre, vissa stunder under dagen inte alls. Jag kissar inte varje natt heller. Min hy börjar nog också bli lite bättre. Någon som känner igen sig, kanske från en tidigare graviditet?Jag är i början av vecka 11.
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Jodå, vecka 11 är vad jag vet den mest spökiga av alla spökveckor. hcg stiger ju under början av graviditeten och är som högst vid v 8-10 och sjunker sedan ganska plötsligt. Alla hcg-relaterade symptom skall därför kunna kännas som om de är borta.

    Så nu kan du nog njuta ett bra tag innan det är dags för andnöd, fogar, förvärkar och annat spännande!
  4. 2
    Jodå, vecka 11 är vad jag vet den mest spökiga av alla spökveckor. hcg stiger ju under början av graviditeten och är som högst vid v 8-10 och sjunker sedan ganska plötsligt. Alla hcg-relaterade symptom skall därför kunna kännas som om de är borta.

    Så nu kan du nog njuta ett bra tag innan det är dags för andnöd, fogar, förvärkar och annat spännande!
  5. Medlem sedan
    Jul 2013
    #3
    Tack för ditt svar! Gudars vad jag ser fram emot andnöd, fogvärk och förvärkar
  6. 3
    Tack för ditt svar! Gudars vad jag ser fram emot andnöd, fogvärk och förvärkar
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Fast när det är som värst med det där så är det ju inte så långt kvar till bebis, så det skall vi nog fixa!
  8. 4
    Fast när det är som värst med det där så är det ju inte så långt kvar till bebis, så det skall vi nog fixa!
  9. Medlem sedan
    Sep 2013
    #5
    ooh, tack.
    Jag är i vecka 9 och förstår inte riktigt vad som händer med mig. Men har mitt första möte med BM imorgon. Ska bli spännande, har försökt att komma på lite frågor men kommer nog flyta på rätt bra ändå hoppas jag.
  10. 5
    ooh, tack.
    Jag är i vecka 9 och förstår inte riktigt vad som händer med mig. Men har mitt första möte med BM imorgon. Ska bli spännande, har försökt att komma på lite frågor men kommer nog flyta på rätt bra ändå hoppas jag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar