Hoppas!!
Junibarn 2014
  1. Redo för 2:an
    #1

    Hoppas!!

    Hoppas på att få hamna här inne!!!
  2. 1
    Hoppas!! Hoppas på att få hamna här inne!!!
  3. Anonym
    #2
    Jag också!!
  4. 2
    Jag också!!
  5. Anonym
    #3
    Håller tummarna jag med
  6. 3
    Håller tummarna jag med
  7. Anonym
    #4
    Jag som skrev den andra kommentaren här ovan.. Nu har jag beställt hem ägglossning och graviditetstest, så nu jaevlar ska vi se! (Om jag räknat rätt har jag ägglossning till helgen...)
  8. 4
    Jag som skrev den andra kommentaren här ovan.. Nu har jag beställt hem ägglossning och graviditetstest, så nu jaevlar ska vi se! (Om jag räknat rätt har jag ägglossning till helgen...)
  9. Anonym
    #5
    Själv ska jag testa till helgen. Har en hel del symtom redan nu. Ömma, tunga bröst, går även att trycka ut lite "mjölk". Känns konstigt i höger äggstock. Hoppas verkligen då vi fått kämpa med våra andra barn.
  10. 5
    Själv ska jag testa till helgen. Har en hel del symtom redan nu. Ömma, tunga bröst, går även att trycka ut lite "mjölk". Känns konstigt i höger äggstock. Hoppas verkligen då vi fått kämpa med våra andra barn.
  11. Anonym
    #6
    Håller tummarna!
  12. 6
    Håller tummarna!
  13. Anonym 3
    #7

    lycka till

    Har också beställt ägglossningstest plus gravtest. Beställde även folsyra som jag ska börja äta
  14. 7
    lycka till Har också beställt ägglossningstest plus gravtest. Beställde även folsyra som jag ska börja äta
  15. Anonym
    #8
    Lycka till du också, så hoppas jag att vi kan träffas här igen efter plus!
  16. 8
    Lycka till du också, så hoppas jag att vi kan träffas här igen efter plus!
  17. Anonym
    #9
    hoppas hoppas jag med.Vi har försökt ett par månader testade possitivt på clearblues ägglossningstest i går kväll så det var bara att ringa hem mannen från jobb.Hoppas verkligen att det tar sig denna gång och all lycka till er andra som försöker
  18. 9
    hoppas hoppas jag med.Vi har försökt ett par månader testade possitivt på clearblues ägglossningstest i går kväll så det var bara att ringa hem mannen från jobb.Hoppas verkligen att det tar sig denna gång och all lycka till er andra som försöker
  19. Anonym
    #10
    Hoppas jag med!
    Jag har BIM den 3/10, detta är andra försöket till femte barnet. Har lite känningar redan som ömma bröst o trötthet Ska testa på Måndag!
  20. 10
    Hoppas jag med!
    Jag har BIM den 3/10, detta är andra försöket till femte barnet. Har lite känningar redan som ömma bröst o trötthet Ska testa på Måndag!
  21. Anonym 3
    #11

    första

    Försöket för 5e barnet här
  22. 11
    första Försöket för 5e barnet här
  23. Redo för 2:an
    #12
    Hur har det gått för er? Försök nr 2 sket sig för mig iaf, men enligt mina beräkningar kan jag fortfarande hamna här nu vid försök 3. Har alla möjliga känningar, men är väl skengravid som vanligt
  24. 12
    Hur har det gått för er? Försök nr 2 sket sig för mig iaf, men enligt mina beräkningar kan jag fortfarande hamna här nu vid försök 3. Har alla möjliga känningar, men är väl skengravid som vanligt
  25. Anonym
    #13
    Här gick det inte. Men ger inte upp hoppet om ett sommarbarn än
  26. 13
    Här gick det inte. Men ger inte upp hoppet om ett sommarbarn än
  27. Redo för 2:an
    #14
    Är nog bara att inse att det inte blir någon Junibebis för mig heller, trots alla möjliga symtom. Är väl skengravid som vanligt BIM -1 idag och så negativt det kan bli på stickan
  28. 14
    Är nog bara att inse att det inte blir någon Junibebis för mig heller, trots alla möjliga symtom. Är väl skengravid som vanligt BIM -1 idag och så negativt det kan bli på stickan
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar