Tips på nyttiga mellanmål?
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Tips på nyttiga mellanmål?

    Hej! Nu när jag (med flera antar jag) gått in i andra trimestern och fått ökad aptit efter allt detta illamående, så söker jag tips på bra och nyttiga mellanmål.
    Har ätit alldeles för många limpa-ost-mackor och tar gärna emot nyttigare förslag
    Mamma till en härlig dotter på 3,5 år och har BF på tvåan i slutet av mars 2014
  2. 1
    Tips på nyttiga mellanmål? Hej! Nu när jag (med flera antar jag) gått in i andra trimestern och fått ökad aptit efter allt detta illamående, så söker jag tips på bra och nyttiga mellanmål.
    Har ätit alldeles för många limpa-ost-mackor och tar gärna emot nyttigare förslag
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Jag älskar smoothies =) Typ en banan, lite blåbär och mjölk.. Banan ger ju bra sötma så man slipper ha massa socker i.. passar i alla fall mig bra när illamåendet kommer och går fortfarande för mig! =)
    Max121007<3
  4. 2
    Jag älskar smoothies =) Typ en banan, lite blåbär och mjölk.. Banan ger ju bra sötma så man slipper ha massa socker i.. passar i alla fall mig bra när illamåendet kommer och går fortfarande för mig! =)
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Bra tips! Nu när illameåndet passerat rätt mycket så kan jag nog få ner en smoothie
    Mamma till en härlig dotter på 3,5 år och har BF på tvåan i slutet av mars 2014
  6. 3
    Bra tips! Nu när illameåndet passerat rätt mycket så kan jag nog få ner en smoothie
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Keso med frukt och/eller nötter är min favorit. Men håller med om att de är väldigt lätt att det blir en macka
  8. 4
    Keso med frukt och/eller nötter är min favorit. Men håller med om att de är väldigt lätt att det blir en macka
  9. Medlem sedan
    Jul 2012
    #5
    Tycker det är ganska svårt, jobbar på ett jobb utan kök så måste fixa allt på morgonen/kvällen innan jag åker. Har än så länge kört på förmiddagsmacka men skulle ju vara kul med något som är lika mättande men lite nyttigare. Kommer väl snart behöva två mellanmål per dag....
  10. 5
    Tycker det är ganska svårt, jobbar på ett jobb utan kök så måste fixa allt på morgonen/kvällen innan jag åker. Har än så länge kört på förmiddagsmacka men skulle ju vara kul med något som är lika mättande men lite nyttigare. Kommer väl snart behöva två mellanmål per dag....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar