Lillasyster är här!!
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Lillasyster är här!!

    Igår, kl 21:30 den 8 september, kom äntligen familjens lillasyster till världen! Allt gick precis så bra som jag önskat och nu ligger jag här på bb och bara tittar på vårt lilla underverk.. Två storebröder hemma är väldigt stolta också såklart! Nu återstår bara denna namnfråga... Vad ska lillasyster heta!? Inte lätt men vi har några namn vi känner lite på nu...
    Lycka till till alla er som bebisar i magen fortfarande, och grattis till alla er som har era bebisar hos er!
  2. 1
    Lillasyster är här!! Igår, kl 21:30 den 8 september, kom äntligen familjens lillasyster till världen! Allt gick precis så bra som jag önskat och nu ligger jag här på bb och bara tittar på vårt lilla underverk.. Två storebröder hemma är väldigt stolta också såklart! Nu återstår bara denna namnfråga... Vad ska lillasyster heta!? Inte lätt men vi har några namn vi känner lite på nu...
    Lycka till till alla er som bebisar i magen fortfarande, och grattis till alla er som har era bebisar hos er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Grattis!! Vad mysigt med en lillasyster!
  4. 2
    Grattis!! Vad mysigt med en lillasyster!
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Stort grattis till er flicka!
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  6. 3
    Stort grattis till er flicka!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Grattis till lillasyster!
    Har hon fått något namn än?
  10. 5
    Grattis till lillasyster!
    Har hon fått något namn än?
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Grattis. Kul med en liten flicka.
  12. 6
    Grattis. Kul med en liten flicka.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar