Nu vågar jag...
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Nu vågar jag...

    säga hej här inne!

    Jag väntar nummer fyra med bf den 15 mars (enligt mina beräkningar). Har ett missfall och en avbruten graviditet mellan trean och denna graviditet så därför har jag inte riktigt vågat tro på att det ska gå vägen denna gång. Men nu har jag gått in i vecka 15, jag har fått svar på moderkaksprovet att allt ser bra ut och jag har så smått börjat känna lite rörelser. Så nu vågar jag äntligen hoppas

    Jag bor på Värmdö utanför Stockholm och mina andra barn är födda 05, 07 och 10.

    Ska bli roligt att följas åt under graviditeten!
  2. 1
    Nu vågar jag... säga hej här inne!

    Jag väntar nummer fyra med bf den 15 mars (enligt mina beräkningar). Har ett missfall och en avbruten graviditet mellan trean och denna graviditet så därför har jag inte riktigt vågat tro på att det ska gå vägen denna gång. Men nu har jag gått in i vecka 15, jag har fått svar på moderkaksprovet att allt ser bra ut och jag har så smått börjat känna lite rörelser. Så nu vågar jag äntligen hoppas

    Jag bor på Värmdö utanför Stockholm och mina andra barn är födda 05, 07 och 10.

    Ska bli roligt att följas åt under graviditeten!
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Wow vad härligt stor familj ni är, och ska bli
    Och lyckos dig som börjat känna rörelser! Inte så långt kvar till UL för er då kan jag tänka mig? Jag går in i v. 14 idag så det är ca en månad kvar till UL. Längtar mycket mer denna gång med barn nummer två eftersom jag haft sån oro för MF eller MA, men barnmorskan har lugnat mig, hon är min klippa
    Mamma till en härlig dotter på 3,5 år och har BF på tvåan i slutet av mars 2014
  4. 2
    Wow vad härligt stor familj ni är, och ska bli
    Och lyckos dig som börjat känna rörelser! Inte så långt kvar till UL för er då kan jag tänka mig? Jag går in i v. 14 idag så det är ca en månad kvar till UL. Längtar mycket mer denna gång med barn nummer två eftersom jag haft sån oro för MF eller MA, men barnmorskan har lugnat mig, hon är min klippa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar