<3
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    <3

    Igår fick jag äntligen höra det vackra ljudet från det lilla hjärtat så nu känns det mycket verkligare! =)
    Går idag in i v 16 och börjar längta till den 11 oktober, då är det dags för ultraljud!
    Max121007<3
  2. 1
    <3 Igår fick jag äntligen höra det vackra ljudet från det lilla hjärtat så nu känns det mycket verkligare! =)
    Går idag in i v 16 och börjar längta till den 11 oktober, då är det dags för ultraljud!
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Åh, vad mysigt, jag vill också lyssna på hjärtljud <3
    Mamma till en härlig dotter på 3,5 år och har BF på tvåan i slutet av mars 2014
  4. 2
    Åh, vad mysigt, jag vill också lyssna på hjärtljud <3
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Åh vad mysigt! Jag går in i v 17 idag men har inte RUL förrän 15/10 och ska inte till Bm förrän i v 25... Så hjärtljuden får jag vänta på ett tag till.
  6. 3
    Åh vad mysigt! Jag går in i v 17 idag men har inte RUL förrän 15/10 och ska inte till Bm förrän i v 25... Så hjärtljuden får jag vänta på ett tag till.
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Åh va härligt, har rul först 30/10 så de är ett tag kvar. Längtar som en tok nu, tror dock jag kände lite fladder imorse är så svårt att veta om de verkligen är bebisen så här i början
  8. 4
    Åh va härligt, har rul först 30/10 så de är ett tag kvar. Längtar som en tok nu, tror dock jag kände lite fladder imorse är så svårt att veta om de verkligen är bebisen så här i början
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar