Cipralex - när blir det bättre??
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jul 1999
    #1

    Cipralex - när blir det bättre??

    Har ätit Cipralex i snart en månad och gått upp till 10 mg i tre veckor ungefär. Känner mig fortfarande väldigt låg och har fruktansvärd ångest på morgonen.
    Någon som har erfarenhet av Cipralex och kan svara på hur lång tid det tar innan det känns någorlunda ok?
  2. 1
    Cipralex - när blir det bättre?? Har ätit Cipralex i snart en månad och gått upp till 10 mg i tre veckor ungefär. Känner mig fortfarande väldigt låg och har fruktansvärd ångest på morgonen.
    Någon som har erfarenhet av Cipralex och kan svara på hur lång tid det tar innan det känns någorlunda ok?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Har inte erfarenhet av just Cipralex, men allmänt för liknande mediciner gäller att man kan få ökad ångest i början av behandlingen. Vet också att det kan ta tid innan man får full effekt, ca två månader har jag varit med om. Jag har inte koll på dosen för Cipralex, men 10 mg låter inte så mycket. Kan du behöva höja dosen?
  4. 2
    Har inte erfarenhet av just Cipralex, men allmänt för liknande mediciner gäller att man kan få ökad ångest i början av behandlingen. Vet också att det kan ta tid innan man får full effekt, ca två månader har jag varit med om. Jag har inte koll på dosen för Cipralex, men 10 mg låter inte så mycket. Kan du behöva höja dosen?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar