Sambon kände!
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Sambon kände!

    Jag har känt av små buffar inifrån magen i ca en och en halv vecka nu, och igår fick sambon känna en liten spark <3
  2. 1
    Sambon kände! Jag har känt av små buffar inifrån magen i ca en och en halv vecka nu, och igår fick sambon känna en liten spark <3
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Visst är det underbart?? Jag har moderkakan i framvägg och livmodern är bakåtlutad så jag kände första riktiga sparkarna i början på vecka 21 och igår kände min sambo två sparkar. Sån otrolig känsla!!
  4. 2
    Visst är det underbart?? Jag har moderkakan i framvägg och livmodern är bakåtlutad så jag kände första riktiga sparkarna i början på vecka 21 och igår kände min sambo två sparkar. Sån otrolig känsla!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Åh vad roligt! Jag har känt lite svagt i veckan, men har också jag moderkakan i framvägg. Får nog vänta nån vecka till på de riktigt starka puffarna :-)
  6. 3
    Åh vad roligt! Jag har känt lite svagt i veckan, men har också jag moderkakan i framvägg. Får nog vänta nån vecka till på de riktigt starka puffarna :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Det är riktigt häftigt!
    Min moderkaka ligger ganska högt i bakvägg, det var barnmorskan nöjd med, så då är jag också det
  8. 4
    Det är riktigt häftigt!
    Min moderkaka ligger ganska högt i bakvägg, det var barnmorskan nöjd med, så då är jag också det
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Min moderkaka ligger i framväggen, känner ingenting än... Är i vecka 20-21. Hoppas att nånting kommer snart. Har ju sett bevis på att den rör på sig.
  10. 5
    Min moderkaka ligger i framväggen, känner ingenting än... Är i vecka 20-21. Hoppas att nånting kommer snart. Har ju sett bevis på att den rör på sig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar