Fler som väntar i Lund
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Fler som väntar i Lund

    Hej!
    Jag o min man väntar barn o "Mini" väntas till Mars 2014. Vi är de första i vår vänkrets som ska ha barn så det hade varit roligt att lära känna fler i Lundaområdet som också väntar, ses på en fika eller promenad o snacka graviditet o annat, att lära känna fler att ha kul med under mammaledigheten. Är också intresserad av pyssel i alla slag, panduro är en favoritbutik..kanske nån mer som är intresserad av o måla eller pyssla till barnet
  2. 1
    Fler som väntar i Lund Hej!
    Jag o min man väntar barn o "Mini" väntas till Mars 2014. Vi är de första i vår vänkrets som ska ha barn så det hade varit roligt att lära känna fler i Lundaområdet som också väntar, ses på en fika eller promenad o snacka graviditet o annat, att lära känna fler att ha kul med under mammaledigheten. Är också intresserad av pyssel i alla slag, panduro är en favoritbutik..kanske nån mer som är intresserad av o måla eller pyssla till barnet
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Jag väntar också mitt första barn i mars. 30 år gammal lundabo
  4. 2
    Jag väntar också mitt första barn i mars. 30 år gammal lundabo
  5. Medlem sedan
    Oct 2013
    #3
    Hej!
    Lund Mars 2014 här med!
  6. 3
    Hej!
    Lund Mars 2014 här med!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar