Konstiga bebisdrömmar.
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Konstiga bebisdrömmar.

    Det sägs ju vara vanligt att drömma konstigt om graviditet och barn när man är gravid. I natt hade jag min första knasdröm. Drömde att bebisen lämnade magen för att komma ut och hälsa på under nätterna, och att jag då bäddade ned den vid fotändan av sängen. Den såg ut som en Alien och var uppenbarligen inte "färdig"...
  2. 1
    Konstiga bebisdrömmar. Det sägs ju vara vanligt att drömma konstigt om graviditet och barn när man är gravid. I natt hade jag min första knasdröm. Drömde att bebisen lämnade magen för att komma ut och hälsa på under nätterna, och att jag då bäddade ned den vid fotändan av sängen. Den såg ut som en Alien och var uppenbarligen inte "färdig"...
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Minns att jag flera gången i min första graviditet drömde att jag fött barnet under natten utan att jag vaknat. Och att jag lätt då konstaterade att det där med att föda barn var nog inte så farligt i alla fall.
    Drömde det om och om igen och förundras över att jag inte 3:e -4:e gången insåg att det var en dröm utan verkligen trodde bebisen hade kommit och hur lätt som helst.. Önskedröm kanske..
  4. 2
    Minns att jag flera gången i min första graviditet drömde att jag fött barnet under natten utan att jag vaknat. Och att jag lätt då konstaterade att det där med att föda barn var nog inte så farligt i alla fall.
    Drömde det om och om igen och förundras över att jag inte 3:e -4:e gången insåg att det var en dröm utan verkligen trodde bebisen hade kommit och hur lätt som helst.. Önskedröm kanske..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar