KUB igår!
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    KUB igår!

    Så var det äntligen min tur att få göra KUB igår. En riktig liten buse i magen och vad barnmorska kunde se såg det ut som en fin liten bebis som var så stor som den förväntas vara i vecka 13. DOCK så hade sjukvården slarvat bort mitt blodprov som jag lämnade förra veckan *SUCK* så jag kunde inte få hundra svar och får vänta ett par dagar till. Men jag måste säga att det känns lugnare ändå när man sett att den har två armar & ben, fungerande mage och urinblåsa, 2 hjärnhalvor m.m.

    Så nu är det bara att vääääänta!
  2. 1
    KUB igår! Så var det äntligen min tur att få göra KUB igår. En riktig liten buse i magen och vad barnmorska kunde se såg det ut som en fin liten bebis som var så stor som den förväntas vara i vecka 13. DOCK så hade sjukvården slarvat bort mitt blodprov som jag lämnade förra veckan *SUCK* så jag kunde inte få hundra svar och får vänta ett par dagar till. Men jag måste säga att det känns lugnare ändå när man sett att den har två armar & ben, fungerande mage och urinblåsa, 2 hjärnhalvor m.m.

    Så nu är det bara att vääääänta!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Härligt att det såg fint ut i alla fall. Troligtvis visar ju blodprovet ändå på fina resultat också.
  4. 2
    Härligt att det såg fint ut i alla fall. Troligtvis visar ju blodprovet ändå på fina resultat också.
  5. Medlem sedan
    Jul 2013
    #3
    Vad skönt att allt på ultraljudet såg bra ut Vi får tro att det ser lika bra ut när de kompletterat med blodprovet.
  6. 3
    Vad skönt att allt på ultraljudet såg bra ut Vi får tro att det ser lika bra ut när de kompletterat med blodprovet.
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Så fick jag ÄNTLIGEN svar igår! Allt ser jättefint ut och risken är låg *pust*
  8. 4
    Så fick jag ÄNTLIGEN svar igår! Allt ser jättefint ut och risken är låg *pust*
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Underbart! Dags att börja njuta på riktigt nu då...
  10. 5
    Underbart! Dags att börja njuta på riktigt nu då...
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Ja det är härligt...som du sa så kan man börja njuta nu! Några veckor till UL nu, fick inte tid förrän vecka 20...
  12. 6
    Ja det är härligt...som du sa så kan man börja njuta nu! Några veckor till UL nu, fick inte tid förrän vecka 20...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar