Humlan54
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Humlan54

    Hur blev det? Hur valde ni att göra? Tänker på dig.
    ♥ Nils -08 ♥ Ture -10 ♥ Petter -11 ♥
  2. 1
    Humlan54 Hur blev det? Hur valde ni att göra? Tänker på dig.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Tack vad gullig du är.
    Eftersom jag fick en andra blödning i söndags har bestämt att inte göra FVP eftersom vi inte vill äventyra graviditeten mer. Jag har däremot bett att få extra grundlig undersökning på RUL speciellt på hjärtat eftersom många DS barn har allvarliga fel som behöver opereras, ibland omgående...
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  4. 2
    Tack vad gullig du är.
    Eftersom jag fick en andra blödning i söndags har bestämt att inte göra FVP eftersom vi inte vill äventyra graviditeten mer. Jag har däremot bett att få extra grundlig undersökning på RUL speciellt på hjärtat eftersom många DS barn har allvarliga fel som behöver opereras, ibland omgående...
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Hur går det med dina blödningar nu?
  6. 3
    Hur går det med dina blödningar nu?
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Det håller på ännu.... Men det är inte längre rött blod utan brunt. Känns som en evighet till RUL.... Med andra barnet kände jag rörelse i denna vecka.. Hade ju inte skadat om denna oxå hade velat ge sig till känna nu så man vet att den lever. Tack för omtanken ♥
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  8. 4
    Det håller på ännu.... Men det är inte längre rött blod utan brunt. Känns som en evighet till RUL.... Med andra barnet kände jag rörelse i denna vecka.. Hade ju inte skadat om denna oxå hade velat ge sig till känna nu så man vet att den lever. Tack för omtanken ♥
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar