byta byxor
Februaribarn 2014
  1. Anonym
    #1

    byta byxor

    Tycker mig märka skillnad på hur ofta jag måste byta byxor. Nu känns det hela tiden fuktigt där nere. Det där med torra slemhinnor under graviditeten verkar inte jag ha drabbats av - snarare tvärtom. Måste ju byta byxor nästan varje dag. Har ingen lust att ha trosskydd heller. Nån som har samma?
  2. 1
    byta byxor Tycker mig märka skillnad på hur ofta jag måste byta byxor. Nu känns det hela tiden fuktigt där nere. Det där med torra slemhinnor under graviditeten verkar inte jag ha drabbats av - snarare tvärtom. Måste ju byta byxor nästan varje dag. Har ingen lust att ha trosskydd heller. Nån som har samma?
  3. Pillan86
    #2
    Hej!

    Jag behöver inte byta byxor varje dag men däremot trosor måste jag byta 2-3 gånger om dagen,inga torra slemhinnor här inte som vissa säger att man kan få under graviditeten...
  4. 2
    Hej!

    Jag behöver inte byta byxor varje dag men däremot trosor måste jag byta 2-3 gånger om dagen,inga torra slemhinnor här inte som vissa säger att man kan få under graviditeten...
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    Jo, jag känner igen mig. Byxorna känns fort ofräscha. Kanske man får prova med dubbla trosor?
  6. 3
    Jo, jag känner igen mig. Byxorna känns fort ofräscha. Kanske man får prova med dubbla trosor?
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Känner igen problemet, byter absolut oftare än tidigare. Vill inte heller använda trosskydd i onödan. Det känns fort instängt, och jag har lätt för att få irriterad hud.
  8. 4
    Känner igen problemet, byter absolut oftare än tidigare. Vill inte heller använda trosskydd i onödan. Det känns fort instängt, och jag har lätt för att få irriterad hud.
  9. Anonym
    #5
    Får nog köpa på mig fler trosor, har inte så många som jag kan ha nu :-)
  10. 5
    Får nog köpa på mig fler trosor, har inte så många som jag kan ha nu :-)
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Kan rekommendera always trosskydd som ger en fräsch doft och som drar till dig allt! Använder de inte hela dagen men när jag märker att det blir lite mkt så använder jag ett och då blir aldrig byxorna ofräscha och jag slipper byta trosor flera gånger per dag. Väldigt värt det tycker jag plus att det luktar så gott och fräscht!!
  12. 6
    Kan rekommendera always trosskydd som ger en fräsch doft och som drar till dig allt! Använder de inte hela dagen men när jag märker att det blir lite mkt så använder jag ett och då blir aldrig byxorna ofräscha och jag slipper byta trosor flera gånger per dag. Väldigt värt det tycker jag plus att det luktar så gott och fräscht!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar