Hoppas på att få hamna här inne.
Julibarn 2014
  1. WOPR
    #1

    Hoppas på att få hamna här inne.

    Har ägglossning inom de närmsta dagarna och jag hoppas så att det tar sig så att jag kan få hamna här inne. Vill så mycket att det skriker i mig. Fungerar det så blir det i så fall mitt och makens fjärde barn.

    Längtar!
  2. 1
    Hoppas på att få hamna här inne. Har ägglossning inom de närmsta dagarna och jag hoppas så att det tar sig så att jag kan få hamna här inne. Vill så mycket att det skriker i mig. Fungerar det så blir det i så fall mitt och makens fjärde barn.

    Längtar!
  3. Redo för 2:an
    #2
    Hoppas också!!! Hur har det gått för dig?
  4. 2
    Hoppas också!!! Hur har det gått för dig?
  5. WOPR
    #3
    Har BIM imorgon, men än så länge är testen negativa.

    Känner dock inte av mensen heller. Brukar alltid ha flytningar och spottings några dagar innan men det har jag inte fått.

    Just nu känner jag inte igen min kropp alls. Kan gå åt vilket håll som helst. Blev besviken på att testet var negativt idag så nu tänkte jag låta bli att testa förrän nästa helg om inte mensen dyker upp.

    Hur går det för dig?
  6. 3
    Har BIM imorgon, men än så länge är testen negativa.

    Känner dock inte av mensen heller. Brukar alltid ha flytningar och spottings några dagar innan men det har jag inte fått.

    Just nu känner jag inte igen min kropp alls. Kan gå åt vilket håll som helst. Blev besviken på att testet var negativt idag så nu tänkte jag låta bli att testa förrän nästa helg om inte mensen dyker upp.

    Hur går det för dig?
  7. Redo för 2:an
    #4
    Det sket sig Mensen kom på BIM-dagen. Bara att försöka på nytt. Enl mina beräkningar finns det fortfarande chans för en juli-bebis Får hålla alla tummar och tår för det!!!
  8. 4
    Det sket sig Mensen kom på BIM-dagen. Bara att försöka på nytt. Enl mina beräkningar finns det fortfarande chans för en juli-bebis Får hålla alla tummar och tår för det!!!
  9. WOPR
    #5
    Här kom den dagen efter BIM. Så tar det sig denna vändan i stället blir BF runt den 27/7. Dock har jag gått över lääääänge med alla de tre andra barnen så då får jag nog hoppa in i augustigruppen.

    Men än så länge hoppas jag på att få komma med här.

    Håller tummarna för dig också.
  10. 5
    Här kom den dagen efter BIM. Så tar det sig denna vändan i stället blir BF runt den 27/7. Dock har jag gått över lääääänge med alla de tre andra barnen så då får jag nog hoppa in i augustigruppen.

    Men än så länge hoppas jag på att få komma med här.

    Håller tummarna för dig också.
  11. Redo för 2:an
    #6
    Blir BF 27/7 för mig oxå om det tar sig den här gången! Vi får hålla tummarna för varandra
  12. 6
    Blir BF 27/7 för mig oxå om det tar sig den här gången! Vi får hålla tummarna för varandra
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar