Det kliar!
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Det kliar!

    Precis som i min förra graviditet så har jag drabbats av klåda. Det kliar förskräckligt på magen och brösten. Jag får behärska mig för att inte klösa sönder mig fullständigt. Någon mer som har det så här? Finns det något bra knep för att lindra? Sannolikt beror det bara på att huden töjs ut, inga gallbesvär eller så (s.k. graviditetsklåda). Så var det i alla fall förra gången.

    För övrigt så hade jag RUL nu i veckan och fick BF satt till 23 februari, så nu har jag flyttat in i denna grupp. Jag hade gissat på 1 mars.
  2. 1
    Det kliar! Precis som i min förra graviditet så har jag drabbats av klåda. Det kliar förskräckligt på magen och brösten. Jag får behärska mig för att inte klösa sönder mig fullständigt. Någon mer som har det så här? Finns det något bra knep för att lindra? Sannolikt beror det bara på att huden töjs ut, inga gallbesvär eller så (s.k. graviditetsklåda). Så var det i alla fall förra gången.

    För övrigt så hade jag RUL nu i veckan och fick BF satt till 23 februari, så nu har jag flyttat in i denna grupp. Jag hade gissat på 1 mars.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hej, har ingen klåda (stackars dig!) men jag ville bara säga välkommen hit :-) Skönt att bli flyttad åt rätt håll.
  4. 2
    Hej, har ingen klåda (stackars dig!) men jag ville bara säga välkommen hit :-) Skönt att bli flyttad åt rätt håll.
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Tackar! :-) Det känns bra att plötsligt ha avverkat en extra vecka.,
  6. 3
    Tackar! :-) Det känns bra att plötsligt ha avverkat en extra vecka.,
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar