Nojjig till tusen
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Nojjig till tusen

    Håller på att bli tokig på mig själv, är så nojjig och orolig den här gången. Oroar mig om allt från flytningarnas konsistens och mängd till små smärtor i ryggen och magen. Längtar tills jag får gå på lite mer regelbunda kontroller hos barnmorskan så att man får någon att prata med och höra lilla hjärtat slå!
  2. 1
    Nojjig till tusen Håller på att bli tokig på mig själv, är så nojjig och orolig den här gången. Oroar mig om allt från flytningarnas konsistens och mängd till små smärtor i ryggen och magen. Längtar tills jag får gå på lite mer regelbunda kontroller hos barnmorskan så att man får någon att prata med och höra lilla hjärtat slå!
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Jobbigt! Känner att jag också är mer orolig denna gång. Hoppas att det känns bättre för dig efter RUL, tycker det brukar göra det. Sen när man regelbundet känner ordentliga rörelser och sparkar då brukar jag också bli lugnare
  4. 2
    Jobbigt! Känner att jag också är mer orolig denna gång. Hoppas att det känns bättre för dig efter RUL, tycker det brukar göra det. Sen när man regelbundet känner ordentliga rörelser och sparkar då brukar jag också bli lugnare
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Är också betydligt mer orolig, men sedan jag började känna minirörelser i magen har jag lugnat ned mig massor. Hoppas ni andra får känna snart. Är i vecka 18 eller 19 nu.
    Mamma till en härlig dotter på 3,5 år och har BF på tvåan i slutet av mars 2014
  6. 3
    Är också betydligt mer orolig, men sedan jag började känna minirörelser i magen har jag lugnat ned mig massor. Hoppas ni andra får känna snart. Är i vecka 18 eller 19 nu.
  7. Medlem sedan
    Jul 2012
    #4
    Andades ut nu lite efter RUL. Men jag trot jag är lagd åt det oroliga hållet visst gör sparkar mkt, Hr moderkakan i framväxt så de sa att det kommer ta lite längre tid innan jag känner sparkar utåt men tycker jag känner lite rörelser där inne ändå med jämna mellanrum
  8. 4
    Andades ut nu lite efter RUL. Men jag trot jag är lagd åt det oroliga hållet visst gör sparkar mkt, Hr moderkakan i framväxt så de sa att det kommer ta lite längre tid innan jag känner sparkar utåt men tycker jag känner lite rörelser där inne ändå med jämna mellanrum
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Åh vad skönt att höra! Det är alltså inte bara jag som nojjar till tusen! Min sambo säger att jag var minst lika nojig förra gången, men det har jag inget minne av
    Det kommer nog lugna sig när vi komer in på RUL, precis som många andra av er säger!
  10. 5
    Åh vad skönt att höra! Det är alltså inte bara jag som nojjar till tusen! Min sambo säger att jag var minst lika nojig förra gången, men det har jag inget minne av
    Det kommer nog lugna sig när vi komer in på RUL, precis som många andra av er säger!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar