GRAVID :)
Junibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    GRAVID :)

    Jag är överlycklig testade nu på morgonen ingen tvekan om att jag är gravid. Bim 9/10.Jag och min man har en dotter på 18 månader sedan tidigare.Jag har även en son från ett tidgare förhållande och han fyller 11 denna månad . Jag kommer att vara anonym ett tag då vi hade flera upprepade missfall innan vi fick vår dotter.
  2. 1
    GRAVID :) Jag är överlycklig testade nu på morgonen ingen tvekan om att jag är gravid. Bim 9/10.Jag och min man har en dotter på 18 månader sedan tidigare.Jag har även en son från ett tidgare förhållande och han fyller 11 denna månad . Jag kommer att vara anonym ett tag då vi hade flera upprepade missfall innan vi fick vår dotter.
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Härligt!!

    Grattis...
  4. 2
    Härligt!!

    Grattis...
  5. Anonym
    #3
    Stort grattis!! :-)
  6. 3
    Stort grattis!! :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Stort grattis!!
  8. 4
    Stort grattis!!
  9. Anonym
    #5
    Tack för alla grattis och grattis till er andra som väntar bebe .Jag räknade ut att bf blir runt 15 -16 juni.Tröttheten kom som ett brev på posten lägger mig samma tid som lilltjejen hmmm.Är det fler som väntar barn i denna grupp som har barn sedan innan och ålder på barnen ?
  10. 5
    Tack för alla grattis och grattis till er andra som väntar bebe .Jag räknade ut att bf blir runt 15 -16 juni.Tröttheten kom som ett brev på posten lägger mig samma tid som lilltjejen hmmm.Är det fler som väntar barn i denna grupp som har barn sedan innan och ålder på barnen ?
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja, jag har en son som är 19 månader! Ska bli så spännande att ge honom ett syskon
  12. 6
    Ja, jag har en son som är 19 månader! Ska bli så spännande att ge honom ett syskon
  13. Anonym
    #7
    Vad roligt.Min dotter blir 19 månader denna månad.När är din son född ? Min dotter föddes 23 mars.����
  14. 7
    Vad roligt.Min dotter blir 19 månader denna månad.När är din son född ? Min dotter föddes 23 mars.����
  15. Medlem sedan
    Jan 2010
    #8
    Hej och grattis! Ja, jag har en dotter på tre år, hon kommer att vara nästan exakt fyra om bebben stannar kvar och kommer när den "ska" (kring 14/6). Min sambo har två stora söner sen tidigare som är 18 och 23.

    Här hemma är det också den stora tröttheten som råder, eller den stora "oföretagsamheten" borde man kalla det, är bara sådär tokttrött en stund på eftermiddagen men jag får verkligen inget gjort just nu, bara flyter runt liksom. Svullnaden kring magen har lagt sig lite nu så man känner sig inte så gravid längre (mer normalt med tanke på hur litet Grynet är än så länge) men allt för tighta kläder som trycker mot går ändå bort, och jag har haft "mensvärk" i rygg och mage i snart tre veckor nu vilket gör en en smula stingslig. Ska bli kul att följas åt här och hoppas allt går bra för dig och alla vi andra som nyss anslutit till de förväntansfulla...
  16. 8
    Hej och grattis! Ja, jag har en dotter på tre år, hon kommer att vara nästan exakt fyra om bebben stannar kvar och kommer när den "ska" (kring 14/6). Min sambo har två stora söner sen tidigare som är 18 och 23.

    Här hemma är det också den stora tröttheten som råder, eller den stora "oföretagsamheten" borde man kalla det, är bara sådär tokttrött en stund på eftermiddagen men jag får verkligen inget gjort just nu, bara flyter runt liksom. Svullnaden kring magen har lagt sig lite nu så man känner sig inte så gravid längre (mer normalt med tanke på hur litet Grynet är än så länge) men allt för tighta kläder som trycker mot går ändå bort, och jag har haft "mensvärk" i rygg och mage i snart tre veckor nu vilket gör en en smula stingslig. Ska bli kul att följas åt här och hoppas allt går bra för dig och alla vi andra som nyss anslutit till de förväntansfulla...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar