Miniminiblödning på pappret.. V.16 :/
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Miniminiblödning på pappret.. V.16 :/

    I morse när jag torkade mig såg jag en mycket liten, men klarröd blodprick på pappret. Det var inte vad jag ville mötas av idag när jag gick in i vecka 16... :/ Ingen annan gång heller för den delen...
    Jag ställde mig i kö på MV och fick prata med en barnmorska för en stund sedan. Om det inte kommer mer rött under dagen eller i morgon behöver jag inte tänka mer på det. Annars skulle jag ringa gyn på sjukhuset. Det är viktigt att kolla om man blöder i v 16 eller senare fick jag veta.
    Jag sjukanmälde mig idag eftersom det var planerat en lång och stressig dag, knappt med tid att gå på toa. Eftersom jag känner mig lite orolig känns det bra att vila hemma med möjlighet att kika på toa när jag vill.
    Fy vad liten man känner sig Tack och lov har det inte kommit något mer och jag har till och med spår av hederliga vanliga ljusa flytningar i trosan.
  2. 1
    Miniminiblödning på pappret.. V.16 :/ I morse när jag torkade mig såg jag en mycket liten, men klarröd blodprick på pappret. Det var inte vad jag ville mötas av idag när jag gick in i vecka 16... :/ Ingen annan gång heller för den delen...
    Jag ställde mig i kö på MV och fick prata med en barnmorska för en stund sedan. Om det inte kommer mer rött under dagen eller i morgon behöver jag inte tänka mer på det. Annars skulle jag ringa gyn på sjukhuset. Det är viktigt att kolla om man blöder i v 16 eller senare fick jag veta.
    Jag sjukanmälde mig idag eftersom det var planerat en lång och stressig dag, knappt med tid att gå på toa. Eftersom jag känner mig lite orolig känns det bra att vila hemma med möjlighet att kika på toa när jag vill.
    Fy vad liten man känner sig Tack och lov har det inte kommit något mer och jag har till och med spår av hederliga vanliga ljusa flytningar i trosan.
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Jag kan tillägga att jag gjort VUL i vecka 8, UL i vecka 13 samt hört hjärtljuden i vecka 15 och allt har varit bra.
  4. 2
    Jag kan tillägga att jag gjort VUL i vecka 8, UL i vecka 13 samt hört hjärtljuden i vecka 15 och allt har varit bra.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Vad bra att du sjukskrev dig! Skulle jag gjort alla gånger också. Men du har ju sett den lille, du är relativt långt gången och blodmängden verkar ha varit pytteliten... Det är troligtvis absolut ingen fara. Självaste du kan ju blöda lite utan att det behöver vara något som har med bebisen att göra.

    Håll oss underrättade! Jag kommer tänka på dig hela dagen.
  6. 3
    Vad bra att du sjukskrev dig! Skulle jag gjort alla gånger också. Men du har ju sett den lille, du är relativt långt gången och blodmängden verkar ha varit pytteliten... Det är troligtvis absolut ingen fara. Självaste du kan ju blöda lite utan att det behöver vara något som har med bebisen att göra.

    Håll oss underrättade! Jag kommer tänka på dig hela dagen.
  7. Medlem sedan
    Jul 2013
    #4
    Du är så gullig Jag går här hemma och småpysslar och är väldigt duktig på att tänka på annat! *Klapp på axeln* Får gjort såna där saker som man aldrig tar sig tid till annars - sorterar strumpbyxor och mössor och plockar i pappershögar
    Jag har varit på toa några ggr och allt har varit lugnt
    Men det känns väldigt skönt att vara hemma, på jobbet hade jag inte kunnat slappna av.
  8. 4
    Du är så gullig Jag går här hemma och småpysslar och är väldigt duktig på att tänka på annat! *Klapp på axeln* Får gjort såna där saker som man aldrig tar sig tid till annars - sorterar strumpbyxor och mössor och plockar i pappershögar
    Jag har varit på toa några ggr och allt har varit lugnt
    Men det känns väldigt skönt att vara hemma, på jobbet hade jag inte kunnat slappna av.
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Håller tummarna för att det inte är något allvarligt!
  10. 5
    Håller tummarna för att det inte är något allvarligt!
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Skönt att höra! du får en klapp på axeln av mig också.
  12. 6
    Skönt att höra! du får en klapp på axeln av mig också.
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Vet hur det känns... Imorgon är det tre veckor sedan jag började blöda... sista dagarna har det varit så vattnigt så nu börjar jag fundera på om det börjat läcka fostervatten oxå
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  14. 7
    Vet hur det känns... Imorgon är det tre veckor sedan jag började blöda... sista dagarna har det varit så vattnigt så nu börjar jag fundera på om det börjat läcka fostervatten oxå
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Visst har det gått bra för dig. Eller hur? Visst?
  16. 8
    Visst har det gått bra för dig. Eller hur? Visst?
  17. Medlem sedan
    Jul 2013
    #9
    Allt är bara bra Tack för omtanken!
  18. 9
    Allt är bara bra Tack för omtanken!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar