Någon som hänger mycket på Facebook?
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Någon som hänger mycket på Facebook?

    Jag är Facebook-aholic och tänkte höra om det finns fler som är det och kanske är sugna på att skapa en facebookgrupp för föräldrar som väntar barn i april 2013? Om intresset finns är jag villig att stå som administratör för gruppen.
  2. 1
    Någon som hänger mycket på Facebook? Jag är Facebook-aholic och tänkte höra om det finns fler som är det och kanske är sugna på att skapa en facebookgrupp för föräldrar som väntar barn i april 2013? Om intresset finns är jag villig att stå som administratör för gruppen.
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Jag tror att det var någon som startade en grupp för ett tag sedan. Kolla tillbaka till de första sidorna så hittar du nog.

    Personligen är jag inget stort fan av Facebook och håller nog hellre till här så länge det finns någon kvar.
  4. 2
    Jag tror att det var någon som startade en grupp för ett tag sedan. Kolla tillbaka till de första sidorna så hittar du nog.

    Personligen är jag inget stort fan av Facebook och håller nog hellre till här så länge det finns någon kvar.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Jag håller gärna till på facebook. Det är lättare att hålla koll på trådar o hålla kontakt. Kanske hitta på ngt o även ses de som vill o kan.
    Men gärna i en grupp som antyder att vi väntar barn då det inte är officiellt för min del ännu...
  6. 3
    Jag håller gärna till på facebook. Det är lättare att hålla koll på trådar o hålla kontakt. Kanske hitta på ngt o även ses de som vill o kan.
    Men gärna i en grupp som antyder att vi väntar barn då det inte är officiellt för min del ännu...
  7. Medlem sedan
    Sep 2013
    #4
    Jag gjorde som Saria sa och letade bland gamla trådar och hittade då att de redan har startat upp en grupp på FB. Vet också att det finns en grupp som heter Bebis våren 2014.
  8. 4
    Jag gjorde som Saria sa och letade bland gamla trådar och hittade då att de redan har startat upp en grupp på FB. Vet också att det finns en grupp som heter Bebis våren 2014.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Vad hette den gruppen då?
  10. 5
    Vad hette den gruppen då?
  11. Medlem sedan
    Sep 2013
    #6
    BF april 2014 hette gruppen när jag ansökte om att få gå med.
  12. 6
    BF april 2014 hette gruppen när jag ansökte om att få gå med.
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Hej!
    Hittade inte den gruppen, är den hemlig eller varför hittar jag den inte?

    Skumt!
    Snart mamma till tre Anton född 071223 och Oliver 120229 och lillebror bf 140503.
  14. 7
    Hej!
    Hittade inte den gruppen, är den hemlig eller varför hittar jag den inte?

    Skumt!
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    Ja den är hemlig. Du får skicka en vänförfrågan till Annica Magnusson och förklara att du önskar bli tillagd i gruppen på fejjan
  16. 8
    Ja den är hemlig. Du får skicka en vänförfrågan till Annica Magnusson och förklara att du önskar bli tillagd i gruppen på fejjan
  17. Medlem sedan
    May 2007
    #9
    Ah på så vis! Då förstår jag! hihi
  18. 9
    Ah på så vis! Då förstår jag! hihi
  19. Medlem sedan
    Sep 2013
    #10
    Vi har startat en grupp för mammor som väntar barn i Mars/April 2014 om någon hänger mycket på facebook och vill vara med i vår grupp där.https://www.facebook.com/groups/225855074241216/
  20. 10
    Vi har startat en grupp för mammor som väntar barn i Mars/April 2014 om någon hänger mycket på facebook och vill vara med i vår grupp där.https://www.facebook.com/groups/225855074241216/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar