Nytt BF
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Nytt BF

    Var på RUL förra veckan. Alltid kul att få se sin bebis. Det var sambons första ultraljud också, vilket var extra kul :-) Bebis var pigg och frisk/väl-proportionerlig. Skönt. Dock blev BF framflyttat (hela 3 dagar) till den förste Mars. Men jag lär nog stanna och följa både dessa inlägg och mars inläggen också. Fick även reda på att det är en pojke vi väntar. Så roligt då jag har en flicka sen innan, så det blir en av varje :-) Namn har vi också redan bestämt..
  2. 1
    Nytt BF Var på RUL förra veckan. Alltid kul att få se sin bebis. Det var sambons första ultraljud också, vilket var extra kul :-) Bebis var pigg och frisk/väl-proportionerlig. Skönt. Dock blev BF framflyttat (hela 3 dagar) till den förste Mars. Men jag lär nog stanna och följa både dessa inlägg och mars inläggen också. Fick även reda på att det är en pojke vi väntar. Så roligt då jag har en flicka sen innan, så det blir en av varje :-) Namn har vi också redan bestämt..
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Åh vad roligt!
    Vad har ni bestämt för namn?
  4. 2
    Åh vad roligt!
    Vad har ni bestämt för namn?
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Han ska få heta Leon.
    Det fick bli ett namn som börjar med L, då resten av oss har namn som börjar med L :-) Faktiskt inte med vilje för sambon är inte far till min dotter, men nu när det är så får vi ju följa trenden... Ovanpå detta kommer mellan namnet börja på E då detta också följer traditionen....
  6. 3
    Han ska få heta Leon.
    Det fick bli ett namn som börjar med L, då resten av oss har namn som börjar med L :-) Faktiskt inte med vilje för sambon är inte far till min dotter, men nu när det är så får vi ju följa trenden... Ovanpå detta kommer mellan namnet börja på E då detta också följer traditionen....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar