Veckorapport :)
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Veckorapport :)

    Minus på 0,3 och med det får jag vara nöjd. Totalt noll med träning eftersom jag bara är sjuk hela tiden Känns som vi är i ett sjukflow just nu, bara att gilla läget gissar jag

    Hoppas på att vara på benen till helgen så jag kan köra lördagspasset och söndagsyogan, men man vet aldrig hur det blir Tur i oturen är väl att jag har lite lugnt i skolan i veckan, så jag kan vara sjuk och ta det lugnt

    För övrigt så är jag riktig spänd, det tjänster som jag vill ha, och som vore otroligt passande för mig, ligger ute nu. Jag har länge vetat att de ska komma, haft kontakt med chefer som uppmanat mig att söka, och nu ligger de på AMS, jag har sökt och känner verkligen vill vill vill ha Håll en tumme och hjälp mig att hoppas kära ni

    Jag har ju sökt andra jobb också, som jag fått-och tackat nej till , eller fått komma på intervju på, men det är just detta jag verkligen vill ha Så nu hoppas jag på det, och får jag det inte så får jag omvärdera och tänka om

    Idag har jag minsta dottern hemma sjuk också, det blir nog lite skorensning osv Det är svårt att inte göra nåt alls
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  2. 1
    Veckorapport :) Minus på 0,3 och med det får jag vara nöjd. Totalt noll med träning eftersom jag bara är sjuk hela tiden Känns som vi är i ett sjukflow just nu, bara att gilla läget gissar jag

    Hoppas på att vara på benen till helgen så jag kan köra lördagspasset och söndagsyogan, men man vet aldrig hur det blir Tur i oturen är väl att jag har lite lugnt i skolan i veckan, så jag kan vara sjuk och ta det lugnt

    För övrigt så är jag riktig spänd, det tjänster som jag vill ha, och som vore otroligt passande för mig, ligger ute nu. Jag har länge vetat att de ska komma, haft kontakt med chefer som uppmanat mig att söka, och nu ligger de på AMS, jag har sökt och känner verkligen vill vill vill ha Håll en tumme och hjälp mig att hoppas kära ni

    Jag har ju sökt andra jobb också, som jag fått-och tackat nej till , eller fått komma på intervju på, men det är just detta jag verkligen vill ha Så nu hoppas jag på det, och får jag det inte så får jag omvärdera och tänka om

    Idag har jag minsta dottern hemma sjuk också, det blir nog lite skorensning osv Det är svårt att inte göra nåt alls
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Grattis till minus
    Och krya på er alla och självklart håller jag tummarna för jobbet
  4. 2
    Grattis till minus
    Och krya på er alla och självklart håller jag tummarna för jobbet
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag håller tummarna stenhårt för att det går bra med jobbansökningarna! Spännande!

    Trist dock att ni är sjuka i familjen. Ni får krya på er! Bra att få minus när man är hemma och sjuk, tycker jag. Grattis!
  6. 3
    Jag håller tummarna stenhårt för att det går bra med jobbansökningarna! Spännande!

    Trist dock att ni är sjuka i familjen. Ni får krya på er! Bra att få minus när man är hemma och sjuk, tycker jag. Grattis!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Bra jobbat med minus och krya på er!
  8. 4
    Bra jobbat med minus och krya på er!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Lycka till med jobbsökandet, krya på dig och grattis till minus!
  10. 5
    Lycka till med jobbsökandet, krya på dig och grattis till minus!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar