Säger hej till alla här inne!
Majbarn 2014
  1. Lillom4
    #1

    Säger hej till alla här inne!

    Kommer inte ihåg om jag har hejjat här inne eller bara läst, orkar inte gå igenom hur det är :-) Så jag säger hej en gång till isåfall :-)

    Fick veta för 4-5 veckor sen att jag var gravid, väldigt oväntat, men nu ser vi fram emot det! Det är fjärde barnet, har 3 sen innan, 11, 9 och 2 år gamla, pojk, flicka, flicka :-) Spännande att se vilken liten krabat som gömmer sig där inne denna gången!

    Här känt lite oro dock nu då symtomen minskat, var från början väääääldigt trött, och sen förra veckan så började jag må illa och det höll i sig hela veckan och över helgen, men nu i måndags så lättade det och är inte alls så känslig längre, är ff lite tröttare än normalt och trög i magen, men tja, illamåendet kom å gick, fler som har skiftande symtom?
  2. 1
    Säger hej till alla här inne! Kommer inte ihåg om jag har hejjat här inne eller bara läst, orkar inte gå igenom hur det är :-) Så jag säger hej en gång till isåfall :-)

    Fick veta för 4-5 veckor sen att jag var gravid, väldigt oväntat, men nu ser vi fram emot det! Det är fjärde barnet, har 3 sen innan, 11, 9 och 2 år gamla, pojk, flicka, flicka :-) Spännande att se vilken liten krabat som gömmer sig där inne denna gången!

    Här känt lite oro dock nu då symtomen minskat, var från början väääääldigt trött, och sen förra veckan så började jag må illa och det höll i sig hela veckan och över helgen, men nu i måndags så lättade det och är inte alls så känslig längre, är ff lite tröttare än normalt och trög i magen, men tja, illamåendet kom å gick, fler som har skiftande symtom?
  3. Pillan86
    #2
    Åh grattis till pluset

    Mitt illamående kom i vecka 7 och har så blivit värre och värre för varje vecka som går känns det som
    Fått lergigan för illamåendet men tyvärr inte alltid dom hjälper.
    Vissa dagar har jag mer illamående en andra och vissa dagar spyr jag mer än andra.
    Tröttheten för min del kommer framåt 18 tiden på kvällen då är jag totalt helt slut men kan även bli trött framåt lunch tid och känna att jag behöver vila en stund för att orka ....
    Även böjat bli lite trög i magen,,,

    Var glad för att du inte har så mycket illamående så njut säger jag
  4. 2
    Åh grattis till pluset

    Mitt illamående kom i vecka 7 och har så blivit värre och värre för varje vecka som går känns det som
    Fått lergigan för illamåendet men tyvärr inte alltid dom hjälper.
    Vissa dagar har jag mer illamående en andra och vissa dagar spyr jag mer än andra.
    Tröttheten för min del kommer framåt 18 tiden på kvällen då är jag totalt helt slut men kan även bli trött framåt lunch tid och känna att jag behöver vila en stund för att orka ....
    Även böjat bli lite trög i magen,,,

    Var glad för att du inte har så mycket illamående så njut säger jag
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar