Ann-Louise
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Ann-Louise


    Lite inspiration kanske ��

    http://www.youtube.com/watch?v=6uBcCfqplc8#action=sha re

    Råkade lägga denna på träning också fast den skulle hit!
    Thess
  2. 1
    Ann-Louise

    Lite inspiration kanske ��

    http://www.youtube.com/watch?v=6uBcCfqplc8#action=sha re

    Råkade lägga denna på träning också fast den skulle hit!
  3. Ann-Louise
    #2
    Tack! Ska kolla ordentligt när ungarna lagt sig, läxläsning nu...
  4. 2
    Tack! Ska kolla ordentligt när ungarna lagt sig, läxläsning nu...
  5. Ann-Louise
    #3
    Shitpommesfrites! Säg inte att du grejjar dom där övningarna????? Jag är låååååång därifrån....... Kul att se i alla fall!
  6. 3
    Shitpommesfrites! Säg inte att du grejjar dom där övningarna????? Jag är låååååång därifrån....... Kul att se i alla fall!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Klart jag INTE gör! Tycker att det är lite kul bara! Fick det som uppvärmning inför vår första instruktörsträff.
  8. 4
    Klart jag INTE gör! Tycker att det är lite kul bara! Fick det som uppvärmning inför vår första instruktörsträff.
  9. Ann-Louise
    #5
    Haha skulle instruktören skrämma upp dig?
  10. 5
    Haha skulle instruktören skrämma upp dig?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Hahaha bara jag såg hans rosa outfit så skrämde han skiten ur mig Och inte blev det bättre när han kom åkande med rumpan mot kameran

    Men seriöst, skulle jag prova hälften av de där sakerna så skulle jag få vaddera in hela mig i kuddar
  12. 6
    Hahaha bara jag såg hans rosa outfit så skrämde han skiten ur mig Och inte blev det bättre när han kom åkande med rumpan mot kameran

    Men seriöst, skulle jag prova hälften av de där sakerna så skulle jag få vaddera in hela mig i kuddar
  13. Ann-Louise
    #7
    Mmmm.....o förresten kan jag inte åka baklänges på mina skidor, det tar stopp. Han måste ha haft skejtskidor gissar jag?!
  14. 7
    Mmmm.....o förresten kan jag inte åka baklänges på mina skidor, det tar stopp. Han måste ha haft skejtskidor gissar jag?!
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Hehe ingen aning, det där är helt outforskat område för mig Kunde bara inte låta bli att kolla på länken
  16. 8
    Hehe ingen aning, det där är helt outforskat område för mig Kunde bara inte låta bli att kolla på länken
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Nä det var min kollega på jobbets skidsektion. Men jag kan inte heller åka baklänges på mina rullskidor.
  18. 9
    Nä det var min kollega på jobbets skidsektion. Men jag kan inte heller åka baklänges på mina rullskidor.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar