Smoothiesar
Vikt
  1. Salander
    #1

    Smoothiesar

    Hörrni! Nu har jag alldeles snöat in på Mango, Banan, Spenat och juice-varianten.

    Vilka varianter borde jag inte missa?
  2. 1
    Smoothiesar Hörrni! Nu har jag alldeles snöat in på Mango, Banan, Spenat och juice-varianten.

    Vilka varianter borde jag inte missa?
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Min favvo är apelsin, citron, jordgubb, spenat och mynta. Sjukt god, fast ful eftersom jordgubbarna gör den brun En annan ny favorit är apelsin, lime, ingefära, spenat, solrosskott och hallon. Samma där, den blir brun av hallonen Jag har tänkt att jag ska testa med avocado någon gång snart också. Jag har förövrigt inte juice i mina eftersom jag baserar dem på apelson, som jag mixar med fruktkött och allt.
  4. 2
    Min favvo är apelsin, citron, jordgubb, spenat och mynta. Sjukt god, fast ful eftersom jordgubbarna gör den brun En annan ny favorit är apelsin, lime, ingefära, spenat, solrosskott och hallon. Samma där, den blir brun av hallonen Jag har tänkt att jag ska testa med avocado någon gång snart också. Jag har förövrigt inte juice i mina eftersom jag baserar dem på apelson, som jag mixar med fruktkött och allt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Variant på den du skrev:
    1 pkt fryst mango
    4 kiwi
    3 bananer (små)
    spenat
    havremjölk (eller annan mjölkprodukt)

    Blir ca 4-5 glas. Jättegod.
  6. 3
    Variant på den du skrev:
    1 pkt fryst mango
    4 kiwi
    3 bananer (små)
    spenat
    havremjölk (eller annan mjölkprodukt)

    Blir ca 4-5 glas. Jättegod.
  7. Salander
    #4
    Den första låter kanongod!
    Gjorde på Avocado och frysta hallon häromdagen men det var mer tänkt som låtsasglass och det var gott
  8. 4
    Den första låter kanongod!
    Gjorde på Avocado och frysta hallon häromdagen men det var mer tänkt som låtsasglass och det var gott
  9. Salander
    #5
    Det lät också gott! Havredryck har vi alltid hemma. Samlar alla tips i ett Worddokument för jag vill verkligen börja variera mig.
  10. 5
    Det lät också gott! Havredryck har vi alltid hemma. Samlar alla tips i ett Worddokument för jag vill verkligen börja variera mig.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Jag tar lite vad som finns hemma när jag gör gröna smoothiesar. Jag brukar ha en bas av spenat och banan, bara vatten för konsistensens skull. Mer grönt som går i kan vara romansallad och paprika. Sedan tycker jag det behövs en rejäl skvätt pressad citron eller lime för fräschhetens skull. Och så tycker jag att ananas och nektarin/persika blir himla gott i! Färsk riven ingefära ger ett härligt sting, det tar jag ibland.
  12. 6
    Jag tar lite vad som finns hemma när jag gör gröna smoothiesar. Jag brukar ha en bas av spenat och banan, bara vatten för konsistensens skull. Mer grönt som går i kan vara romansallad och paprika. Sedan tycker jag det behövs en rejäl skvätt pressad citron eller lime för fräschhetens skull. Och så tycker jag att ananas och nektarin/persika blir himla gott i! Färsk riven ingefära ger ett härligt sting, det tar jag ibland.
  13. Salander
    #7
    Tack för bra tips!
  14. 7
    Tack för bra tips!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar