Cravings?
Majbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2013
    #1

    Cravings?

    Har ni några cravings? Jag har nu i flera veckor varit sugen på mördeg! Jag gör deg som jag ligger och äter på kvällarna. Min man tycker jag är jätteäcklig och även jag får ångest av det men kan ändå inte låta bli. Hoppas det går över snart!
  2. 1
    Cravings? Har ni några cravings? Jag har nu i flera veckor varit sugen på mördeg! Jag gör deg som jag ligger och äter på kvällarna. Min man tycker jag är jätteäcklig och även jag får ångest av det men kan ändå inte låta bli. Hoppas det går över snart!
  3. Pillan86
    #2
    Hej!

    Cravings har jag haft någon nu
    Jag är sugen på cementiner,peppakakor och julmust hihi
    Å att inte tala om mördegskex,det är såååå gott Har jag inte något av detta hemma så blir jag tokig haha
  4. 2
    Hej!

    Cravings har jag haft någon nu
    Jag är sugen på cementiner,peppakakor och julmust hihi
    Å att inte tala om mördegskex,det är såååå gott Har jag inte något av detta hemma så blir jag tokig haha
  5. Pillan86
    #3
    Cravings har jag haft någon vecka nu
    Jag är sugen på cementiner,peppakakor och julmust hihi
    Å att inte tala om mördegskex,det är såååå gott Har jag inte något av detta hemma så blir jag tokig haha
  6. 3
    Cravings har jag haft någon vecka nu
    Jag är sugen på cementiner,peppakakor och julmust hihi
    Å att inte tala om mördegskex,det är såååå gott Har jag inte något av detta hemma så blir jag tokig haha
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar