Jämnviktvecka 2......
Vikt
  1. Ann-Louise
    #1

    Jämnviktvecka 2......

    .....gick så bra så! Bara 6-dagarsvecka; tänker inte kånka med vågen till Sthlm/båten i morgon så jag vägde mig idag fredag ist.

    Målgång 2 v sen: 53,4
    Efter 1 v jämnvikt: 53,6
    Idag efter knappt 2 v: 53,4

    Veckans vikt har pendlat mellan 53,4 o 55 kg så det känns helt ok.

    Hade en helg som gick i ätandets tecken, i alla fall lörd-middag -stooooor grekisk restaurangmiddag- o sönd-frulle -bautastor hotellfrulle. I övrigt rimligt ätande o 2 fastadagar.

    Träning på vettig nivå, frånsett tisdagen -den omtalade- som blev rejäl, men övriga veckan lö --> to har varit fullt rimlig o "lagom".

    Fixar med sista packningen inför Viktsnackshelgen o ska sen ut på en joggingrunda o sen tåget till Sthlm på förmiddagen.


    Veckans som kommer blir såklart mkt under helgen, spec lördag med både hotellfrulle, 3-rättersrestaurangmiddag o alkohol. Kommer fasta månd + fred nästa vecka, o om helgplusset blir _enormt_ o inte rasar bort snabbt ev fasta på onsdagen. PÅ tisdagen ska jag till min mkt gravida kusin o vi ska äta pasta carbonara så det blir en riktigt onyttig lunch det -men god! Ska äta en rimlig stl o med mkt sallad. Till efterrätt tänker jag ta med Hydes äppelpaj med vaniljkesella till, hoppas min kräsna kusin gillar't!

    I övrigt kommer veckan vara enkel. Ska såklart träna bra -måttligt nu under helgen förstås- nästa vecka, med rullskidor, löpning, styrka framför allt, ev 1 simning.

    Så. Nog om det. Vi ses om några timmar, vissa av er!
  2. 1
    Jämnviktvecka 2...... .....gick så bra så! Bara 6-dagarsvecka; tänker inte kånka med vågen till Sthlm/båten i morgon så jag vägde mig idag fredag ist.

    Målgång 2 v sen: 53,4
    Efter 1 v jämnvikt: 53,6
    Idag efter knappt 2 v: 53,4

    Veckans vikt har pendlat mellan 53,4 o 55 kg så det känns helt ok.

    Hade en helg som gick i ätandets tecken, i alla fall lörd-middag -stooooor grekisk restaurangmiddag- o sönd-frulle -bautastor hotellfrulle. I övrigt rimligt ätande o 2 fastadagar.

    Träning på vettig nivå, frånsett tisdagen -den omtalade- som blev rejäl, men övriga veckan lö --> to har varit fullt rimlig o "lagom".

    Fixar med sista packningen inför Viktsnackshelgen o ska sen ut på en joggingrunda o sen tåget till Sthlm på förmiddagen.


    Veckans som kommer blir såklart mkt under helgen, spec lördag med både hotellfrulle, 3-rättersrestaurangmiddag o alkohol. Kommer fasta månd + fred nästa vecka, o om helgplusset blir _enormt_ o inte rasar bort snabbt ev fasta på onsdagen. PÅ tisdagen ska jag till min mkt gravida kusin o vi ska äta pasta carbonara så det blir en riktigt onyttig lunch det -men god! Ska äta en rimlig stl o med mkt sallad. Till efterrätt tänker jag ta med Hydes äppelpaj med vaniljkesella till, hoppas min kräsna kusin gillar't!

    I övrigt kommer veckan vara enkel. Ska såklart träna bra -måttligt nu under helgen förstås- nästa vecka, med rullskidor, löpning, styrka framför allt, ev 1 simning.

    Så. Nog om det. Vi ses om några timmar, vissa av er!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Bra jobbat!
  4. 2
    Bra jobbat!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Bra jobbat och grattis
  6. 3
    Bra jobbat och grattis
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Bra jobbat!

    Roligt att ha en "egen" äppelpaj!
  8. 4
    Bra jobbat!

    Roligt att ha en "egen" äppelpaj!
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Ja, den jämnviktsveckan gick ju fint! Härligt!
  10. 5
    Ja, den jämnviktsveckan gick ju fint! Härligt!
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Skönt att vara viktstabil Dock tycker jag inte att du ska reglera ett stort plus med en extra fastedag, gissar att du får bort plusset över tid med dina ordinarie två fastedagar
  12. 6
    Skönt att vara viktstabil Dock tycker jag inte att du ska reglera ett stort plus med en extra fastedag, gissar att du får bort plusset över tid med dina ordinarie två fastedagar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar