Viktrapport
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Viktrapport

    Ställde mig på vågen imorse, för att checka läget liksom och det såg fint ut! 53,4kg idag, vilket är -0,7 på en vecka och det är en stor viktnedgång för mig. Fantastiskt kul att det faktiskt kryper neråt på vågen nu. Är jättenära min "övre acceptansgräns" (53,0). Provade igenom jeansgarderoben också, men det var inte riktigt lika upplyftande, haha. Kunde iofs knäppa alla paren, men fick inte upp dem ordentligt som de ska sitta, har fortfarande lite för mycket hull runt "överlåren" för det.

    Jaaa, jag fortsätter på den inslagna vägen, den verkar funka bra för mig just nu. Kör mestadels sunt-förnuft-metoden. Träningen är rolig just nu, särskilt simningen. Och a propos det så ska jag iväg med några kollegor nu. Ses i eftermiddag med några av er och ni andra får ha en toppenhelg!
  2. 1
    Viktrapport Ställde mig på vågen imorse, för att checka läget liksom och det såg fint ut! 53,4kg idag, vilket är -0,7 på en vecka och det är en stor viktnedgång för mig. Fantastiskt kul att det faktiskt kryper neråt på vågen nu. Är jättenära min "övre acceptansgräns" (53,0). Provade igenom jeansgarderoben också, men det var inte riktigt lika upplyftande, haha. Kunde iofs knäppa alla paren, men fick inte upp dem ordentligt som de ska sitta, har fortfarande lite för mycket hull runt "överlåren" för det.

    Jaaa, jag fortsätter på den inslagna vägen, den verkar funka bra för mig just nu. Kör mestadels sunt-förnuft-metoden. Träningen är rolig just nu, särskilt simningen. Och a propos det så ska jag iväg med några kollegor nu. Ses i eftermiddag med några av er och ni andra får ha en toppenhelg!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Grattis, vad bra! Ska bli kul att ses i kväll!
  4. 2
    Grattis, vad bra! Ska bli kul att ses i kväll!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    Vad bra, grattis!

    Jag ska också simmaidag, om tåget går som det ska osv.
  6. 3
    Vad bra, grattis!

    Jag ska också simmaidag, om tåget går som det ska osv.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Grattis
    Och ha en toppenhelg nu, du och de andra
  8. 4
    Grattis
    Och ha en toppenhelg nu, du och de andra
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Grattis och bra jobbat inte långt kvar nu då!
  10. 5
    Grattis och bra jobbat inte långt kvar nu då!
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Grattis Hoppas och tror att ni får en toppenhelg
  12. 6
    Grattis Hoppas och tror att ni får en toppenhelg
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar