Foglossning
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Foglossning

    Är det någon där ute som har/har haft foglossning? Hur känns det? Rädd för att min högerfog börjat kännas av. Har ju tätt mellan barnen så skulle inte vara helt otroligt. Annars har jag kanske börjat få höftproblem ;p
  2. 1
    Foglossning Är det någon där ute som har/har haft foglossning? Hur känns det? Rädd för att min högerfog börjat kännas av. Har ju tätt mellan barnen så skulle inte vara helt otroligt. Annars har jag kanske börjat få höftproblem ;p
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    jajamän!! Det gör skitont!! *tjohoo*

    Mitt sitter i vänsterhöften, ut i vänster skinka, ner i båda benen och ut i fötterna på grund av påverkan på främre fogen (den mellan benen som man inte kan göra ett skit åt) rekommenderar foglossningsbälte, det kan du få av mödravården/barnmorskemottagningen, annars går de att köpa över nätet också, företaget heter gularehab.

    Det är bara till att binda ihop ändan och se glad ut... eller i alla fall inte svära så att folk hör dig
  4. 2
    jajamän!! Det gör skitont!! *tjohoo*

    Mitt sitter i vänsterhöften, ut i vänster skinka, ner i båda benen och ut i fötterna på grund av påverkan på främre fogen (den mellan benen som man inte kan göra ett skit åt) rekommenderar foglossningsbälte, det kan du få av mödravården/barnmorskemottagningen, annars går de att köpa över nätet också, företaget heter gularehab.

    Det är bara till att binda ihop ändan och se glad ut... eller i alla fall inte svära så att folk hör dig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar