Vilken vecka är ni i?
Majbarn 2014
  1. Pillan86
    #1

    Vilken vecka är ni i?

    Själv går jag in i vecka 11 (10+0) imorgon,spyr på morgonen och har illamående till och från hela dagen och även på nätterna. Kissar 2ggr/natt. Börjar få lite svårt med att dölja kulan som syns rätt så väl,antar att allt ligger långt fram eller så är det två,det vet vi inte ännu man får hålla sig till KUB

    Vilken vecka är ni i och hur mår ni? Har det börjat synas på er?
  2. 1
    Vilken vecka är ni i? Själv går jag in i vecka 11 (10+0) imorgon,spyr på morgonen och har illamående till och från hela dagen och även på nätterna. Kissar 2ggr/natt. Börjar få lite svårt med att dölja kulan som syns rätt så väl,antar att allt ligger långt fram eller så är det två,det vet vi inte ännu man får hålla sig till KUB

    Vilken vecka är ni i och hur mår ni? Har det börjat synas på er?
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    v 16 (15+0) och jag haet ett konstant illamående, men har inte kräkt (peppar peppar)
    Vaknar cirka 3.15 och går på toaletten. Det syns inte på mig, tycker inte jag själv iaf, men jag hade redan lite mage sen innan.
  4. 2
    v 16 (15+0) och jag haet ett konstant illamående, men har inte kräkt (peppar peppar)
    Vaknar cirka 3.15 och går på toaletten. Det syns inte på mig, tycker inte jag själv iaf, men jag hade redan lite mage sen innan.
  5. Medlem sedan
    Sep 2013
    #3
    Oj vad långt vissa kommit, själv går jag in i vecka 10 på måndag. Jag mår mest illa och är trött och hungrig.
  6. 3
    Oj vad långt vissa kommit, själv går jag in i vecka 10 på måndag. Jag mår mest illa och är trött och hungrig.
  7. Medlem sedan
    Sep 2013
    #4
    Jag är i v 12. Mår bra, vissa maträtter ger mig rysningar och överlag så är varm mat big no no.
    Har inskrivning nästa vecka.
  8. 4
    Jag är i v 12. Mår bra, vissa maträtter ger mig rysningar och överlag så är varm mat big no no.
    Har inskrivning nästa vecka.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar