RUL Igår
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    RUL Igår

    Vi var på RUL igår!
    Allt såg jätte bra ut, så himla skönt att se att det faktiskt var en bebis där inne.

    Dock blev vårt datum ändrat, så vi blir framflyttade 10 dagar.
    Vårt nya bf blev 24/3 (tidigare 14/3)

    Förra gången blev vi flyttade ca 2 veckor, det trodde jag verkligen inte denna gång, men men.
    Jag får se det positiva med att vi ska på ett till UL om två veckor och då får vi se bebisen en gång till
  2. 1
    RUL Igår Vi var på RUL igår!
    Allt såg jätte bra ut, så himla skönt att se att det faktiskt var en bebis där inne.

    Dock blev vårt datum ändrat, så vi blir framflyttade 10 dagar.
    Vårt nya bf blev 24/3 (tidigare 14/3)

    Förra gången blev vi flyttade ca 2 veckor, det trodde jag verkligen inte denna gång, men men.
    Jag får se det positiva med att vi ska på ett till UL om två veckor och då får vi se bebisen en gång till
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Åh vad roligt! Vi ska på rul 29 oktober, längtar sååå!!
  4. 2
    Åh vad roligt! Vi ska på rul 29 oktober, längtar sååå!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Vad skönt! Men värst vad mycket du blev flyttad!

    Jag var på RUL idag och även här såg allt bra ut. Vi blev flyttade 1 dag jfr sista mens och 4 dagar jfr med vad jag trodde men skönt att det är klart. Nu ska jag försöka att bara njuta och längta.
  6. 3
    Vad skönt! Men värst vad mycket du blev flyttad!

    Jag var på RUL idag och även här såg allt bra ut. Vi blev flyttade 1 dag jfr sista mens och 4 dagar jfr med vad jag trodde men skönt att det är klart. Nu ska jag försöka att bara njuta och längta.
  7. Medlem sedan
    Apr 2011
    #4
    Skönt att allt såg bra ut. Vi ska på RUL 1 november. Är du nyfiken på om det blir en till pojke eller om det blir en tjej. Vi kommer kolla vad det blir om dom ser. Gjorde inte det förra gången men kan inte hålla mig denna gång.
  8. 4
    Skönt att allt såg bra ut. Vi ska på RUL 1 november. Är du nyfiken på om det blir en till pojke eller om det blir en tjej. Vi kommer kolla vad det blir om dom ser. Gjorde inte det förra gången men kan inte hålla mig denna gång.
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Ja jag är jätte nyfiken! Men denna gången har vi bestämt att inte titta kön.
    Vi gjorde det sist då min kille verkligen ville, men nu får vi hålla oss.
  10. 5
    Ja jag är jätte nyfiken! Men denna gången har vi bestämt att inte titta kön.
    Vi gjorde det sist då min kille verkligen ville, men nu får vi hålla oss.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar