Blödning :(
Junibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Blödning :(

    Jaha då fick jag en blödning i gen nu kan bara tiden utvisa.Eftersom jag haft 5 missfall innan så vet jag att sjukvården inte gör ett skit i ett så här tidigt skede ingen ide att ringa ens.jag har blött ytterst lite och hade blödningar när jag väntade min lilla tjej utan att det var ngn fara men jag bara undrar är detta rättvist att man ständigt ska känna rädsla vid toalettbesök?? Jag återkommer när jag orkar och vet mer
  2. 1
    Blödning :( Jaha då fick jag en blödning i gen nu kan bara tiden utvisa.Eftersom jag haft 5 missfall innan så vet jag att sjukvården inte gör ett skit i ett så här tidigt skede ingen ide att ringa ens.jag har blött ytterst lite och hade blödningar när jag väntade min lilla tjej utan att det var ngn fara men jag bara undrar är detta rättvist att man ständigt ska känna rädsla vid toalettbesök?? Jag återkommer när jag orkar och vet mer
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Usch och fy..
    Känns som en mardröm..

    Själv har jag ångest idag eftersom de få och svaga symptomen med onda bröst och lite lite illamående verkar försvunnit och jag inte alls känner mig gravid!

    Det är min första graviditet så jag har inget att jämföra med.. Men efter att ha kämpat ett bra tag så önskar ju detta lilla liv så mycket!!

    Skickar över så pass mycket pepp som jag kan!
  4. 2
    Usch och fy..
    Känns som en mardröm..

    Själv har jag ångest idag eftersom de få och svaga symptomen med onda bröst och lite lite illamående verkar försvunnit och jag inte alls känner mig gravid!

    Det är min första graviditet så jag har inget att jämföra med.. Men efter att ha kämpat ett bra tag så önskar ju detta lilla liv så mycket!!

    Skickar över så pass mycket pepp som jag kan!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Hej, vill bara ge lite stöd !!
    När jag fick min flicka hade jag också spottblödningar titt som tätt precis som du. Lika orolig och ledsen satt jag där på akuten med packad väska och 5 missfall i bagaget. Varje gång skickade de hem mig och några månader senare föddes min lilla flicka som i dag är 1 år o 8 månader. Blödning behöver inte alls vara missfall, jag skulle vara mer vaksam om jag fick ont....... Jag hoppas allt går vägen och för all del, känner du dig orolig åk upp till gyn, de kan säkert göra ett vul och se om allt ser bra ut. stora kramar
  6. 3
    Hej, vill bara ge lite stöd !!
    När jag fick min flicka hade jag också spottblödningar titt som tätt precis som du. Lika orolig och ledsen satt jag där på akuten med packad väska och 5 missfall i bagaget. Varje gång skickade de hem mig och några månader senare föddes min lilla flicka som i dag är 1 år o 8 månader. Blödning behöver inte alls vara missfall, jag skulle vara mer vaksam om jag fick ont....... Jag hoppas allt går vägen och för all del, känner du dig orolig åk upp till gyn, de kan säkert göra ett vul och se om allt ser bra ut. stora kramar
  7. Anonym
    #4
    Hej igen jag hade blödningar när jag väntade min dotter i dag 19 månader detta efter 5 mf så jag vet att det går.Dessvärre fick jag ett 6 e mf jag vet inte hur länge jag orkar men en gång till ska vi försöka men jag inväntarven menstruation sedan testar jag en grej nu med kost dom sägs vara bra vid fertilitet samt omega 3 bidrottninggele d vitamin mm.Så förbannat ledsen bara.Lycka till ni andra jag får väl hoppas att få hamna i anomstgrupp augusti september och viktigast av allt få stanna där.
  8. 4
    Hej igen jag hade blödningar när jag väntade min dotter i dag 19 månader detta efter 5 mf så jag vet att det går.Dessvärre fick jag ett 6 e mf jag vet inte hur länge jag orkar men en gång till ska vi försöka men jag inväntarven menstruation sedan testar jag en grej nu med kost dom sägs vara bra vid fertilitet samt omega 3 bidrottninggele d vitamin mm.Så förbannat ledsen bara.Lycka till ni andra jag får väl hoppas att få hamna i anomstgrupp augusti september och viktigast av allt få stanna där.
  9. Anonym
    #5
    Hmm lite osammanhängande stavfel mm men men tror det går att läsa mvh
  10. 5
    Hmm lite osammanhängande stavfel mm men men tror det går att läsa mvh
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar