Härligt med action i magen!
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Härligt med action i magen!

    Har ju inte hunnit lika långt som många här, men nu är vi i vecka 22! Idag har jag känt bebisen av och till hela dagen :-) Helt underbart!

    Hur mår ni andra nu?
    Själv mår jag för tillfället väldigt bra, men har börjat känna att jag inte kan hålla lika högt tempo längre eller ta i lika mycket.

    Kram!
  2. 1
    Härligt med action i magen! Har ju inte hunnit lika långt som många här, men nu är vi i vecka 22! Idag har jag känt bebisen av och till hela dagen :-) Helt underbart!

    Hur mår ni andra nu?
    Själv mår jag för tillfället väldigt bra, men har börjat känna att jag inte kan hålla lika högt tempo längre eller ta i lika mycket.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Visst är det härligt att känna bebisen!! Jag mår också bra. Är dock trött och blir andfådd av minsta lilla. Senaste dagarna har jag börjat få halsbränna, så nu har jag inhandlat novalucol.
  4. 2
    Visst är det härligt att känna bebisen!! Jag mår också bra. Är dock trött och blir andfådd av minsta lilla. Senaste dagarna har jag börjat få halsbränna, så nu har jag inhandlat novalucol.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Bebisen rör sig mycket och tar all plats som finns där inne Är nu i vecka 25 så det blir starkare puffar.
    Blir lätt andfådd, av tex backen upp hem som aldrig innan varit några problem. Har också fått halsbränna men dricker ett glas vatten med bikarbonat och poff så är det borta
    Huvudvärk kommer & går. Och lite spänt i fötter
  6. 3
    Bebisen rör sig mycket och tar all plats som finns där inne Är nu i vecka 25 så det blir starkare puffar.
    Blir lätt andfådd, av tex backen upp hem som aldrig innan varit några problem. Har också fått halsbränna men dricker ett glas vatten med bikarbonat och poff så är det borta
    Huvudvärk kommer & går. Och lite spänt i fötter
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar