Fråga om mf????
Missfall
  1. Anonym
    #1

    Fråga om mf????

    Hej jag har lite frågor som jag hoppas på få några kloka svar på.Jag är 36 år har en dotter på 19 månader och en son på 11 år från ett tidigare förhållande.Innan dottern föddes fick jag och min man 5 mf.Vi gjorde utredningar inga fel hittades.Nu bestämde vi oss för att försöka igen det tog sig direkt men mf i gen i v 6 samtliga mf har varit tidiga v 5 -6. Vad kan det vara för fel ? Jag har börjat med kost som sägs vara bra för fertiliteten måste även min man ändra sina kostvanor? Och hur snabbt vågar vi försöka igen ska man invänta mens ? Tacksam för svar och tips om man på ngt sätt kan förhindra fler mf
  2. 1
    Fråga om mf???? Hej jag har lite frågor som jag hoppas på få några kloka svar på.Jag är 36 år har en dotter på 19 månader och en son på 11 år från ett tidigare förhållande.Innan dottern föddes fick jag och min man 5 mf.Vi gjorde utredningar inga fel hittades.Nu bestämde vi oss för att försöka igen det tog sig direkt men mf i gen i v 6 samtliga mf har varit tidiga v 5 -6. Vad kan det vara för fel ? Jag har börjat med kost som sägs vara bra för fertiliteten måste även min man ändra sina kostvanor? Och hur snabbt vågar vi försöka igen ska man invänta mens ? Tacksam för svar och tips om man på ngt sätt kan förhindra fler mf
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Hej, Vad jobbigt för er.
    Äter du folsyra tillskott?
    Kämpa på!
  4. 2
    Hej, Vad jobbigt för er.
    Äter du folsyra tillskott?
    Kämpa på!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar