Jag ska åka till Istanbul:-)
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jag ska åka till Istanbul:-)

    Har någon varit där som vill tipsa om nått jag INTE får missa!
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Jag ska åka till Istanbul:-) Har någon varit där som vill tipsa om nått jag INTE får missa!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    âh jag skulle vilja âka till Istanbul! Hoppas att du fâr svar
  4. 2
    âh jag skulle vilja âka till Istanbul! Hoppas att du fâr svar
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ja det ska bli så kul jag ser fram emot det då. Hoppas också på många svar! tack för ditt:-)
  6. 3
    Ja det ska bli så kul jag ser fram emot det då. Hoppas också på många svar! tack för ditt:-)
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Va, inga svar på Istanbul? Det var ju ett tag sen du skrev, så det kanske är för sent nu...

    Jag har "bara" varit i den gamla stadsdelen med blå moskén, Hagia Sofia och bazaaren, men det räcker gott och väl för några dagar. Dessa är ju kända och väl värda ett besök, men jag hade aldrig hört talas om Topkapi, som var helt fantastiskt.

    Maten är jättegod, men leta dig bort från turistfällorna och satsa på mindre "hål i väggen". Kunde åka dit en helg enbart för att äta kebab!

    Vi hade även ett par dagar på Prinsöarna - det kan du hoppa över!
  8. 4
    Va, inga svar på Istanbul? Det var ju ett tag sen du skrev, så det kanske är för sent nu...

    Jag har "bara" varit i den gamla stadsdelen med blå moskén, Hagia Sofia och bazaaren, men det räcker gott och väl för några dagar. Dessa är ju kända och väl värda ett besök, men jag hade aldrig hört talas om Topkapi, som var helt fantastiskt.

    Maten är jättegod, men leta dig bort från turistfällorna och satsa på mindre "hål i väggen". Kunde åka dit en helg enbart för att äta kebab!

    Vi hade även ett par dagar på Prinsöarna - det kan du hoppa över!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar