Äntligen sömnmedel!!!
Bokstavsbarn
  1. Tröttmorsan
    #1

    Äntligen sömnmedel!!!

    Har nu äntligen fått utskrivet sömnmedel Therlen-droppar för mitt barn (går i 4:an) som haft sömnsvårigheter sedan hen föddes. Vi har förgäves försökt få hjälp inom barnhälsovården, BVC, och BUP. Sömnsvårigheterna gör att de andra problemen med hyperaktivitet, koncentrationsproblem, osv blir ännu värre, och en ond spiral. Vi hoppas vi kan få hjälp och utredning inom BUP, men det tar ju sån tid! Inget händer om man är en familj utan drogproblem och misshandel, då tar de inte barnets problem på allvar. Bara de få dagar vi haft dropparna ser vi en enorm skillnad. När hen kommer i säng i tid på kvällarna ätr det lättare att komma iväg till skolan utan helvetesutbrott. Jag ville bara skriva detta för att tipsa andra i samma situation som upplever att de inte får något stöd inom skolan och barnhälsovården. Kämpa på!
  2. 1
    Äntligen sömnmedel!!! Har nu äntligen fått utskrivet sömnmedel Therlen-droppar för mitt barn (går i 4:an) som haft sömnsvårigheter sedan hen föddes. Vi har förgäves försökt få hjälp inom barnhälsovården, BVC, och BUP. Sömnsvårigheterna gör att de andra problemen med hyperaktivitet, koncentrationsproblem, osv blir ännu värre, och en ond spiral. Vi hoppas vi kan få hjälp och utredning inom BUP, men det tar ju sån tid! Inget händer om man är en familj utan drogproblem och misshandel, då tar de inte barnets problem på allvar. Bara de få dagar vi haft dropparna ser vi en enorm skillnad. När hen kommer i säng i tid på kvällarna ätr det lättare att komma iväg till skolan utan helvetesutbrott. Jag ville bara skriva detta för att tipsa andra i samma situation som upplever att de inte får något stöd inom skolan och barnhälsovården. Kämpa på!
  3. Anonym
    #2
    Toppen! Roligt när ngt positivt händer för någon annan! Lycka till med utredning osv!
  4. 2
    Toppen! Roligt när ngt positivt händer för någon annan! Lycka till med utredning osv!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar