Hej!
Majbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    Hej!

    Hej alla blivande majmammor! Har nu äntligen vågat att gå med i detta forum. Har varit såååå rädd för mf så jag hade tänkt vänta till efter v. 12, men nu kände jag att jag inte ville vänta mer! Var aktiv härinne sist i början av 2011 och fick sedan min dotter i augusti. Tyckte det var jättebra att få skriva med dem som var i samma båt så att säga. Hoppas nu få lära känner, när lilla grodan förhoppningsvis ska få bli storasyster
  2. 1
    Hej! Hej alla blivande majmammor! Har nu äntligen vågat att gå med i detta forum. Har varit såååå rädd för mf så jag hade tänkt vänta till efter v. 12, men nu kände jag att jag inte ville vänta mer! Var aktiv härinne sist i början av 2011 och fick sedan min dotter i augusti. Tyckte det var jättebra att få skriva med dem som var i samma båt så att säga. Hoppas nu få lära känner, när lilla grodan förhoppningsvis ska få bli storasyster
  3. skotskan
    #2
    Hej!
    Ja då kanske vi hängde i samma grupp då? Min son var beräknad till augusti -11 och jag var ganska aktiv där. Han föddes i juli och kommer alltså förhoppningsvis bli storebror i maj...
    Den här gruppen är visst inte så aktiv, hoppas det händer lite mer nu snart när folk går in i andra trimestern. Jag har själv varit väldigt nervös men vågar pusta ut nu lite, hade ul igår och allt såg bra ut. Grattis till dig!
  4. 2
    Hej!
    Ja då kanske vi hängde i samma grupp då? Min son var beräknad till augusti -11 och jag var ganska aktiv där. Han föddes i juli och kommer alltså förhoppningsvis bli storebror i maj...
    Den här gruppen är visst inte så aktiv, hoppas det händer lite mer nu snart när folk går in i andra trimestern. Jag har själv varit väldigt nervös men vågar pusta ut nu lite, hade ul igår och allt såg bra ut. Grattis till dig!
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    Hej!
    Det gjorde vi Tyckte jag kände igen ditt alias så jag var tvungen att kolla min gamla bf-lista.
    Då får vi jobba på att den blir mer aktiv
    Jag väntar massor på vårt ul, har det 4 nov och tror inte jag vågar pusta ut förrän vi får resultat av det.

    Grattis till dig också!
  6. 3
    Hej!
    Det gjorde vi Tyckte jag kände igen ditt alias så jag var tvungen att kolla min gamla bf-lista.
    Då får vi jobba på att den blir mer aktiv
    Jag väntar massor på vårt ul, har det 4 nov och tror inte jag vågar pusta ut förrän vi får resultat av det.

    Grattis till dig också!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar