Kramp i livmodern när jag kissar (mkt)
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Kramp i livmodern när jag kissar (mkt)

    Jag har vid två tillfällen denna veckan när jag varit väldigt kissnödig fått värsta krampen i livmodern när jag tömmer blåsan. Jag ska till BM på måndag och får säkert lämna sticka då för att kolla om odling är aktuellt, men när jag har kollat runt lite verkar det mera troligt att det handlar om att kramperna uppkommer när utrymmet i magen blir större igen och allt flyttar om sig. Det verkar hyffsat vanligt.
    Tänkte bara skriva om det, ifall någon annan märker av det. Men säkrast känns det ändå att prata med BM och lämna prov vid behov, så man inte riskerar att missa UVI.
    Jag ska vara noga över helgen att inte gå och hålla mig, förmodligen kommer jag slippa kramperna då.
  2. 1
    Kramp i livmodern när jag kissar (mkt) Jag har vid två tillfällen denna veckan när jag varit väldigt kissnödig fått värsta krampen i livmodern när jag tömmer blåsan. Jag ska till BM på måndag och får säkert lämna sticka då för att kolla om odling är aktuellt, men när jag har kollat runt lite verkar det mera troligt att det handlar om att kramperna uppkommer när utrymmet i magen blir större igen och allt flyttar om sig. Det verkar hyffsat vanligt.
    Tänkte bara skriva om det, ifall någon annan märker av det. Men säkrast känns det ändå att prata med BM och lämna prov vid behov, så man inte riskerar att missa UVI.
    Jag ska vara noga över helgen att inte gå och hålla mig, förmodligen kommer jag slippa kramperna då.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Ja jag har också känt av det faktiskt men har inte reflekterat över det så förrän jag läste ditt inlägg....
  4. 2
    Ja jag har också känt av det faktiskt men har inte reflekterat över det så förrän jag läste ditt inlägg....
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Precis som amy har jag också upplevt det ett par gånger men inte tänkt så mycket mer på det.
  6. 3
    Precis som amy har jag också upplevt det ett par gånger men inte tänkt så mycket mer på det.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar