Plus eller spökstreck...
Julibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Plus eller spökstreck...

    Vågar inte tro att det stämmer än, men imorse fick jag ett svagt svagt streck på gravtestet... Använde testlagrets test, det som är i plast. Idag är det ägglossning + 8 dagar. Är det möjligt eller är det ett sk spökstreck som jag sett andra skriva om? Är det vanligt med dessa test?
  2. 1
    Plus eller spökstreck... Vågar inte tro att det stämmer än, men imorse fick jag ett svagt svagt streck på gravtestet... Använde testlagrets test, det som är i plast. Idag är det ägglossning + 8 dagar. Är det möjligt eller är det ett sk spökstreck som jag sett andra skriva om? Är det vanligt med dessa test?
  3. Redo för 2:an
    #2
    Håller tummarna för att det är ett +!!!! Håll oss uppdaterade om hur det går Själv har jag ÄL först om 1 v, men hoppas verkligen att jag får höra hemma här inne
  4. 2
    Håller tummarna för att det är ett +!!!! Håll oss uppdaterade om hur det går Själv har jag ÄL först om 1 v, men hoppas verkligen att jag får höra hemma här inne
  5. Medlem sedan
    Sep 2013
    #3
    Håller tummarna för dig också :-)
  6. 3
    Håller tummarna för dig också :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2013
    #4
    Det var ett plus :-)
  8. 4
    Det var ett plus :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar