v20?
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    v20?

    Då går man in i vecka 20 idag eller iaf tror vi de till rul visat annat på onsdag ligger förmodligen lite efter med tanke på något längre menscykel. Känner inte så mycket än har varit lite fladder men längtar efter riktiga buffar ❤️
  2. 1
    v20? Då går man in i vecka 20 idag eller iaf tror vi de till rul visat annat på onsdag ligger förmodligen lite efter med tanke på något längre menscykel. Känner inte så mycket än har varit lite fladder men längtar efter riktiga buffar ❤️
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Vad spännande! Jag har äntligen börjat känna sparkar från utsidan och inte bara fladder i magen. Kom i torsdags för första gången, v21+3. Imårse höll den lille därinne på mellan kl 5-6, härlig start på en måndag trots att jag vaknade kl5
  4. 2
    Vad spännande! Jag har äntligen börjat känna sparkar från utsidan och inte bara fladder i magen. Kom i torsdags för första gången, v21+3. Imårse höll den lille därinne på mellan kl 5-6, härlig start på en måndag trots att jag vaknade kl5
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Jag går in i v.20 idag och känner mest små rörelser, inget för sambon än. Men snart så
  6. 3
    Jag går in i v.20 idag och känner mest små rörelser, inget för sambon än. Men snart så
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar