Tänkte bara säga hej!
Junibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Tänkte bara säga hej!

    Jag väntar nu mitt andra barn efter en lyckad IVF. Är i vecka 7, så det än så länge väldigt tidigt. Ville bara säga hej och grattis till alla +
  2. 1
    Tänkte bara säga hej! Jag väntar nu mitt andra barn efter en lyckad IVF. Är i vecka 7, så det än så länge väldigt tidigt. Ville bara säga hej och grattis till alla +
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Hej! Vad roligt att vi blir fler, grattis
  4. 2
    Hej! Vad roligt att vi blir fler, grattis
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Grattis, vår tvååring är ivf barn ;-)
  6. 3
    Grattis, vår tvååring är ivf barn ;-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Tack! Visst är det fantastiskt att IVF finns Blev du spontangravid den här gången då?
  8. 4
    Tack! Visst är det fantastiskt att IVF finns Blev du spontangravid den här gången då?
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Japp, har hört många som fått första med ivf och sen har tvåan kommit av sig självt. I vårt fall var det nog att maken slutade snusa.
  10. 5
    Japp, har hört många som fått första med ivf och sen har tvåan kommit av sig självt. I vårt fall var det nog att maken slutade snusa.
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja det har jag också hört men i vårat fall skulle det behövas ett riktigt mirakel för att det skulle hända tyvärr :S
  12. 6
    Ja det har jag också hört men i vårat fall skulle det behövas ett riktigt mirakel för att det skulle hända tyvärr :S
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Hej! Och stort grattis! Vad härligt för er!
  14. 7
    Hej! Och stort grattis! Vad härligt för er!
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Tack
  16. 8
    Tack
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar