Plus igår..
Julibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Plus igår..

    Första barnet, har BIM i morgon, testade igår för att jag känt på mig att något vart konstigt och skulle ut och dricka vin med vänner, men fick ett "gravid 1-2" på testet. Snurrigt, galet, lycklig men hemskt orolig att det inte kommer gå bra.
    Enl. Mina uträkningar är jag nu i v. 3+5, förlossningsdatum 14/7.
    Hoppas vi blir fler som hittar hit och får stanna!
  2. 1
    Plus igår.. Första barnet, har BIM i morgon, testade igår för att jag känt på mig att något vart konstigt och skulle ut och dricka vin med vänner, men fick ett "gravid 1-2" på testet. Snurrigt, galet, lycklig men hemskt orolig att det inte kommer gå bra.
    Enl. Mina uträkningar är jag nu i v. 3+5, förlossningsdatum 14/7.
    Hoppas vi blir fler som hittar hit och får stanna!
  3. Anonym
    #2
    Jag plussa å igår! mitt andra barn, är både super glad men samtidigt orolig om jag ska få behålla de.. har haft ett par tidiga missfall, bland annat ett just innan detta :/
    Men ja håller tummarna för dig också! jag är i v.5, så det känns härligt att det gått en bit på vägen
  4. 2
    Jag plussa å igår! mitt andra barn, är både super glad men samtidigt orolig om jag ska få behålla de.. har haft ett par tidiga missfall, bland annat ett just innan detta :/
    Men ja håller tummarna för dig också! jag är i v.5, så det känns härligt att det gått en bit på vägen
  5. Anonym
    #3
    Åh vi får verkligen hålla tummarna. BIM idag, så jag kan inte hålla mig, köpte ett test till och ska testa lite senare ikväll.. Hoppas det fortsätter vara ett starkt plus, är lite orolig att det här gått "för lätt"
  6. 3
    Åh vi får verkligen hålla tummarna. BIM idag, så jag kan inte hålla mig, köpte ett test till och ska testa lite senare ikväll.. Hoppas det fortsätter vara ett starkt plus, är lite orolig att det här gått "för lätt"
  7. Anonym
    #4
    Nä, nog är det på riktigt om det visat ett plus! Jag känner mig faktiskt lite lugnare idag, (hade BIM idag också) men känner mig fortfarande jätte gravid Däremot blev ja lite orolig om jag kan spela innebandy så här i början.. spelar i ett div 2 lag... :/
  8. 4
    Nä, nog är det på riktigt om det visat ett plus! Jag känner mig faktiskt lite lugnare idag, (hade BIM idag också) men känner mig fortfarande jätte gravid Däremot blev ja lite orolig om jag kan spela innebandy så här i början.. spelar i ett div 2 lag... :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar