En till som plussat idag :-)
Julibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    En till som plussat idag :-)

    Tjoho har plussat idag Andra barnet som är beräknat 13/7.
    Kan inte riktigt fatta det än, mår hur bra som helst.
    Håller alla tummar och tår att vi får följas åt hela vägen.
  2. 1
    En till som plussat idag :-) Tjoho har plussat idag Andra barnet som är beräknat 13/7.
    Kan inte riktigt fatta det än, mår hur bra som helst.
    Håller alla tummar och tår att vi får följas åt hela vägen.
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #2
    Grattis önskar Allt för föräldrar!!
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  4. 2
    Grattis önskar Allt för föräldrar!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Grattis vad kul väntar med andra nu om allt går vägen
  6. 3
    Grattis vad kul väntar med andra nu om allt går vägen
  7. Anonym
    #4
    Ja, grattis! Hoppas att du får må fortsatt bra! väntar också andra, peppar peppar så får man må så här bra
  8. 4
    Ja, grattis! Hoppas att du får må fortsatt bra! väntar också andra, peppar peppar så får man må så här bra
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Vad skönt! Jag mår sämre nu med andra än första, första hade jag inga tecken alls mer än att magen växte å bebis sparka! Nu halsbränna, illamående ibland, å extremt trött!
    Har du sen innan då? Jag har en liten son så hoppas ju självklart lite på en flicka nu men är inte världs viktigt
  10. 5
    Vad skönt! Jag mår sämre nu med andra än första, första hade jag inga tecken alls mer än att magen växte å bebis sparka! Nu halsbränna, illamående ibland, å extremt trött!
    Har du sen innan då? Jag har en liten son så hoppas ju självklart lite på en flicka nu men är inte världs viktigt
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #6
    Jag är också extremt trött, känner mig även lite mer illamående nu än med första. Men det är så små symtom så jag bara njuter av dom :-) Jag har en lite kille som blev 2 år i september. Hur gammal är din son?
  12. 6
    Jag är också extremt trött, känner mig även lite mer illamående nu än med första. Men det är så små symtom så jag bara njuter av dom :-) Jag har en lite kille som blev 2 år i september. Hur gammal är din son?
  13. Medlem sedan
    Sep 2011
    #7
    Han är bara 10 mån blir 11 mån nu i november
  14. 7
    Han är bara 10 mån blir 11 mån nu i november
  15. Medlem sedan
    Dec 2011
    #8
    Ja, jag har en tjej som är 1.5 år hoppas också på en av varje, men som sagt, är det ett friskt barn så blir man ju överlycklig för det jag känner mig mer trött än första. Däremot inget illamående ännu, peppar peppar. Kom inte ihåg om det kom i v.6-7 eller från början :/ Annars känns det bara i brösten
  16. 8
    Ja, jag har en tjej som är 1.5 år hoppas också på en av varje, men som sagt, är det ett friskt barn så blir man ju överlycklig för det jag känner mig mer trött än första. Däremot inget illamående ännu, peppar peppar. Kom inte ihåg om det kom i v.6-7 eller från början :/ Annars känns det bara i brösten
  17. Medlem sedan
    Sep 2011
    #9
    Jag mådde inte illa alls mär jag väntade sonen, här kommer de ibland nu en släng av illamående/halsbränna,
    När jag va gravid med honom mådde jag som vanligt utom halsbränna senare i graviditeten kanske 10 tal gånger :P
  18. 9
    Jag mådde inte illa alls mär jag väntade sonen, här kommer de ibland nu en släng av illamående/halsbränna,
    När jag va gravid med honom mådde jag som vanligt utom halsbränna senare i graviditeten kanske 10 tal gånger :P
  19. Medlem sedan
    Dec 2011
    #10
    Okej jag inbillar mig att man kan må mindre illa med en pojke.. däremot idag 6+4 kom lite lite illamående.. efter en p-nap försvann det, det gjorde det aldrig med dottern, då var det som en åksjuka hela dagen. Jag ska till Gambia 1 v. Den 2 dec, hoppas verkligen att jag inte mår illa där :S...
  20. 10
    Okej jag inbillar mig att man kan må mindre illa med en pojke.. däremot idag 6+4 kom lite lite illamående.. efter en p-nap försvann det, det gjorde det aldrig med dottern, då var det som en åksjuka hela dagen. Jag ska till Gambia 1 v. Den 2 dec, hoppas verkligen att jag inte mår illa där :S...
  21. Medlem sedan
    Sep 2011
    #11
    Åh fy ne får man hoppas att du itne blir, är väl inte lika roligt kanske! men förhoppningsvis slipper du
  22. 11
    Åh fy ne får man hoppas att du itne blir, är väl inte lika roligt kanske! men förhoppningsvis slipper du
  23. Medlem sedan
    Jul 2012
    #12
    Vår dotter blev 8 månader den 13de November, så det blir knappt 1 år och 4 månader mellan syskonen :-) Jag önskade så mycket att det gick i uppfyllelse så nu hoppas jag att allt går bra hela vägen,
    Har inte haft några missfall hittills och inte heller något illamående.
    Är det någon som har tips på bra dubbelvagn?
  24. 12
    Vår dotter blev 8 månader den 13de November, så det blir knappt 1 år och 4 månader mellan syskonen :-) Jag önskade så mycket att det gick i uppfyllelse så nu hoppas jag att allt går bra hela vägen,
    Har inte haft några missfall hittills och inte heller något illamående.
    Är det någon som har tips på bra dubbelvagn?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar