Gravtest visar positivt och negativt!
Planera för barn
  1. Anonym
    #1

    Gravtest visar positivt och negativt!

    Hej! Tog ett gravtest (Apoteket Hjärtats egna märke) och det visade positivt. Gjorde sedan om provet (för säkerhets skull) med Clearblue o det visade negativt. Clearblue känns mer trovärdigt. Eller?? Någon som varit med om något liknande o vet varför man får olika resultat beroende på vilket märke man väljer????
  2. 1
    Gravtest visar positivt och negativt! Hej! Tog ett gravtest (Apoteket Hjärtats egna märke) och det visade positivt. Gjorde sedan om provet (för säkerhets skull) med Clearblue o det visade negativt. Clearblue känns mer trovärdigt. Eller?? Någon som varit med om något liknande o vet varför man får olika resultat beroende på vilket märke man väljer????
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    De kan vara olika könsliga att mäta hcg i urinen,, cb tror jag mäter på 50 något å Apotekets kanske mäter på lägre halt, kan vara därför så pröva cb om någon dag
  4. 2
    De kan vara olika könsliga att mäta hcg i urinen,, cb tror jag mäter på 50 något å Apotekets kanske mäter på lägre halt, kan vara därför så pröva cb om någon dag
  5. Anonym
    #3
    Okej... Har dock för mig att Clearblue är det test som är känsligast. Får väl göra ett tredje! :-)
  6. 3
    Okej... Har dock för mig att Clearblue är det test som är känsligast. Får väl göra ett tredje! :-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    CB är inte känsligast, men nog de som är mest kända
  8. 4
    CB är inte känsligast, men nog de som är mest kända
  9. Medlem sedan
    Apr 2013
    #5
    apotekets är pålitligt! men har du fått ett positivt oavsett märke så är det ju positivt. har aldrig hört om ett falskt positivt svar!
  10. 5
    apotekets är pålitligt! men har du fått ett positivt oavsett märke så är det ju positivt. har aldrig hört om ett falskt positivt svar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar