Missfall😂
Julibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Missfall😂

    Startade med kramper i morse och rikliga blödningar fick bekräftat nu i kväll att det var ett missfall så jag lämnar denna grupp och håller tummarna att det inte dröjer alltför länge innan man blir gravid på nytt!
  2. 1
    Missfall😂 Startade med kramper i morse och rikliga blödningar fick bekräftat nu i kväll att det var ett missfall så jag lämnar denna grupp och håller tummarna att det inte dröjer alltför länge innan man blir gravid på nytt!
  3. röd_paprika
    #2
    Åh vad tråkigt. Hoppas du snart blir gravid igen.
  4. 2
    Åh vad tråkigt. Hoppas du snart blir gravid igen.
  5. Anonym
    #3
    Ja hoppas på det. Hade försökt i närmre ett år och trodde äntligen! Men det var inte meningen denna gång.. Vi fortsätter hoppas
  6. 3
    Ja hoppas på det. Hade försökt i närmre ett år och trodde äntligen! Men det var inte meningen denna gång.. Vi fortsätter hoppas
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Det var verkligen tråkigt! Hoppas som sagt att ni inte behöver vänta så länge innan det tar sig igen.
  8. 4
    Det var verkligen tråkigt! Hoppas som sagt att ni inte behöver vänta så länge innan det tar sig igen.
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Beklagar verkligen, men sägs ju vara lite enklare att bli gravid snabbt om man haft missfall då man fortfarande har gravid hormoner i kroppen, håller tummarna för er att det blir enklare! <3
  10. 5
    Beklagar verkligen, men sägs ju vara lite enklare att bli gravid snabbt om man haft missfall då man fortfarande har gravid hormoner i kroppen, håller tummarna för er att det blir enklare! <3
  11. Medlem sedan
    Sep 2013
    #6
    Fy vad tråkigt! Jag är rätt så säker på att jag fick ett tidigt missfall månaden innan den här graviditeten och innan mina två barn fick jag ett missfall i v.12. Känns alltid fördjävligt men i de flesta fall går det bra nästkommande graviditet! Stort lycka till och hoppas du blir gravid på en gång igen :-)
  12. 6
    Fy vad tråkigt! Jag är rätt så säker på att jag fick ett tidigt missfall månaden innan den här graviditeten och innan mina två barn fick jag ett missfall i v.12. Känns alltid fördjävligt men i de flesta fall går det bra nästkommande graviditet! Stort lycka till och hoppas du blir gravid på en gång igen :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar